Pavluša píše:ty brďo nevím kam se poděli ty fotky zadní nápravy,ale tam bylo pěkně vidět jak je nad kolem uděláný místo na propérování kola.
Míro : Koukal jsem na ty tvoje náčrtky př.nápravy asi by to takhle mohlo fungovat,ale i přesto si myslím že tam jsou jenom měchy (můj názor)
Já nevím, jak na potvoru jsem na parkovišti te´d nic nepotkal takže úplně jistý si nejsem, jen co si tak pamatuju, když jsem kdysi koukal pod auta ale to jsem vyloženě nekoukal po vacích. Viděl jsem to tak u Liazky kdy vaky přidávali vyloženě navíc a když jsem kdysi koukal pod lowdeckového magnuma tak jsem žádný rozdíl neviděl, jako že by tam chyběly péra, ona by to musela být naprosto jiná konstrukce nápravy, což nevím jestli by se jim to vyplatilo vymýšlet jen kvůli možnosti přizdvihnutí. Rozhodně o tom pochybuju u Renaultů - třeba na zadní nápravě je vidět že se snaží o co nejjednodušší řešení a nevyžívají se ve složitých systémech jako Volvo , MB a podobné. Ono je to možná poznat na jízdních vlastnostech ale to je věc jiná


Lepší medvěd na cibulce, než holub v hrsti 
Rozestavěno: Škoda 706RTO stěhovák viewtopic.php?f=158&t=28535

Rozestavěno: Škoda 706RTO stěhovák viewtopic.php?f=158&t=28535