Asi varianta 3.
I když možná bych zkombinoval var 2 a 3, tj z var.2 C 333 a z var. C 52.
Anebo to je nakonec možná uplně jedno, až to trochu zapatinuješ tak z toho vyleze něco jiného a barvy na moři dostávali zabrat.
Martin Černý 'Černoch' píše:Asi varianta 3.
I když možná bych zkombinoval var 2 a 3, tj z var.2 C 333 a z var. C 52.
Anebo to je nakonec možná uplně jedno, až to trochu zapatinuješ tak z toho vyleze něco jiného a barvy na moři dostávali zabrat.
Martin Černý 'Černoch' píše:Pělkně nafoukaný.
Dotaz na šachty, předpokládal bych že byly fouknuté taky Sky barvou, nebo vycházíš z jiných podkladů?
V tomhle u Britů nemám jasno, podle jakých kriterii se šachty stříkali interierovkou nebo barvou spodních ploch.
Michal Šourek píše:Teď jsem brouzdal po nějakých fotkách a jenom v mém tématu jsou fotky Seafirů III se SKY vnitřkem podv.krytů, tudíž je předpoklad, že jsou SKY i šachty. V knize od Browna - Seafire je fotka Na Seafire II se světlými (SKY ??) šachtami a letuschopný Seafire 17 má šachty taky SKY. na druhou stranu u stroje Mk.III rekonstruovaného ve Francii (foto v tématu) je wingfold tmavý, z čehož usuzuji, že i šachta je tmavá (zelená ??) Kryty podvozku nejsou namontovány.
Uvidím, tlačí mě čas (Norimberk), přikláněl bych se i k přestříkání na SKY.
PS. a co šachta pro hák? SKY nebo zelená?
Martin Černý 'Černoch' píše:Pěkný, ale co ty sestřely pod kabinou? To je takhle zmrvený soutisk?
Uživatelé procházející toto fórum: Markus a 161 návštevníků