Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ What if...
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Cizinci v Československém letectvu - diskuze

Odeslat odpověď
Příspěvků: 244 • Stránka 6 z 17 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17
  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod KiR » 01 zář 2008, 06:41

Před nedávnem jsem se setkal z dotazem, zda jsou v dnešní době v našem letectvu nějací cizinci. Přiznám se, že jsem si myslel, že nikoliv, ale ouha… díky svým konexím se mi podařilo zjistit, že jich je šest… a tady je něco málo o jednom z nejzajímavějších.

Syřan

Muhammad Bašár al-Sahradí se narodil 11.února 1967 v chudé rodině v chudinské čtvrti na pokraji Damašku… Na rozdíl od svých tří sester měl to štěstí, že se jako talentovaný hoch dostal k armádě a díky své píli i k letectvu. Stal se pilotem bojových vrtulníků, s kterými se zúčastnil mnoha bojových misí mimo jiné i proti Izraeli. V roce 1989 byl ve věku 21 let poslán do naší země, aby se přeškolil na vrtulníky Mi-24, které dostala Sýrie do výzbroje. Bylo až překvapivé, jak se mu brzy podařilo zvládnout techniku pro něj nového vrtulníku… důvodem ale bylo to, že byl šokován z nás.. obyčejných obyvatel, z naší kultury, z našich zvyků, z našeho vztahu k humoru. Nedovedl si představit, jak si může každý člověk dělat legraci de facto ze všeho.. a nejvíce se ho dotýkaly vtípky s náboženským textem. Jako muslim něco takového neuznával a o to větší byla jeho snaha vrátit se co nejdříve domů, do Sýrie, kde ho čekala jeho devatenáctiletá manželka a nedávno narozená dcera. Po návratu domů jej čekala závratná kariéra bojového letce. Pravda je ale jiná… Dodnes se mi nepodařilo zjistit, co se dělo v Sýrii… Každopádně zahynuli na počátku února 1991 při pumovém atentátu jeho rodiče a krátce na to byla zmasakrována rodina jeho nejstarší sestry. Náhle mu domů chodili výhrůžné dopisy a na jeho ženě bylo vidět, že má strach jak o sebe, tak i o jejich dceru. Muhammad Bašár al-Sahradí se proto rozhodl uprchnout ze země. Nejdříve krátkou dobu bydlel u své další sestry, která se provdala do Saudské Arábie, ale ani tam se jeho žena, která čekala druhé dítě, necítila bezpečně. Někdy v té době se Muhammad Bašár al-Sahradí rozhodl vrátit se do země, kde mu bylo již před časem nabídnuto místo pilota vrtulníku, ale kde se mu moc nelíbilo, kde se cítil nesvůj… Jeho žena s tímto návrhem souhlasila a za pomocí naší ambasády se na sklonku roku 1991 ocitli v Praze. Během necelého půlroku získali naše občanství, Muhammad Bašár al-Sahradí byl přijat do naší armády a byl převelen k vrtulníkovému pluku do Přerova. Kromě vrtulníků Mi-24 pilotoval i Mi-17.
V roce 1994 se v Letu Kunovice rozběhla sériová licenční výroba vrtulníků Ka-50 a u nás se vyráběla pod označením Letov LKa-50 I.série „Harpie“. V roce 1996 byl těmito stroji vyzbrojen i Přerovský letecký pluk. Na tomto stroji se Muhammad Bašár al-Sahradí poprvé dostal i na zahraniční misi… do zemí bývalé Jugoslávie a v roce 1999 se stroji LKa-50 III.série i do Somálska, kde byly naše vojska nasazeny proti vojenským základnám, které mimo únosů cizinců si vzaly na mušku i naše tankery a obchodní lodě. Na konto Muhammada Bašára al-Sahradího připadlo zničení osmi zastaralých tanků T-55 a také čtyř rychlých bojových člunů, které byly objeveny zakotvené v jednom z ukrytých přístavů. V květnu roku 2001 byl pro velké úspěchy misí, kterým velel povýšen do hodnosti majora a ve stejný den se stal počtvrté otcem… narodil se mu první syn.
I přesto, že Muhammad Bašár al-Sahradí žije v naší zemi již sedmnáctým rokem, tak stále tvrdí, že se nezměnil jeho názor na zdejší obyvatelstvo, i když… Po rozhovoru s jedním z jeho podřízených jsem se dozvěděl, že se Muhammad Bašár al-Sahradí naučil hrát perfektně mariáš a i přes svojí víru se občas nechá přemluvit na „jedno“… Takže kde je pravda? Kdo ví…

Zbarvení vrtulníku:

Letov LKa-50 III.série, na kterém Muhammad Bašár al-Sahradí bojoval v Somálsku měl spodní plochy světle šedomodré, horní a boční pokrývaly pole pískové a světlé zemitě hnědé, přes které bylo nastříkáno několik nepravidelných „hadů“ v barvě khaki, nosné rotory byly šedozelené. Na přídi tohoto stroje byla namalována žena-vamp, která je na všech strojích jeho letky, na trupu se pak nachází modré označení 0148. Výsostné znaky na směrovce mají bílé olemování.
Přílohy
ka-50.JPG
Uživatelský avatar
KiR
 
Příspěvky: 2102
Registrován: 29 pro 2007, 17:02
Bydliště: Bohumín
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod ujík » 01 zář 2008, 09:31

Dost dobré =D> =D> =D>
2020 hotovo: Bf 109G-6/R6 (Tamiya 1/72) - Ital , Bf 109G-10/U4 (Finemolds 1/72) - MKHL
2019 hotovo: Bf 109G-6 (Tamiya 1/72) - MKHL
Uživatelský avatar
ujík
 
Příspěvky: 15306
Registrován: 02 úno 2007, 18:25
Bydliště: Hlinsko v Čechách
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod KiR » 04 zář 2008, 08:08

Je až s podivem, ale o tom, že na území Československa budou posláni letečtí dobrovolníci bylo poprvé jednáno ještě před napadením Československa. Překvapivou informací pro mnohé bude to, že s tímto návrhem přišli někteří zástupci USA. Ve vzduchu bylo cítit napětí a každý soudně myslící důstojník naší armády tušil, že je to jen otázkou času, kdy nás Hitlerovské Německo napadne. A když se objevily první zmínky o tom, že by nás mohla Velká Británie s Francií nechat Německu napospas, tak bylo rozhodnuto… byla podepsána smlouva o zařazení 40 amerických stíhačů – „dobrovolníků“ s novými stroji Curtiss P-36 „Hawk“ do řad naší armády. Nikdo z naší armádní ekvity ale netušil, že se jedná tak trochu o „danajský dar“.

Pekelník

Jimmy „Indiana“ Harwey se narodil 15.září 1916 v Bostonu jedné z tamějších prostitutek. Matka o něj již odmalička jevila zájem jen ve chvílích, kdy byla buď pod vlivem drog nebo většího množství alkoholu… tehdy mívala chvíle, kdy cítila jakousi lítost nad zpackaným životem a zavalovala svého syna návaly „mateřské“ lásky. Otce Jimmy nikdy nepoznal, ale již odmalička bylo na něm poznat, že v něm koluje po otci část indiánské krve. Jeho dětství bylo dost neúnosné… věčně opilá matka, rvačky na ulici, rasové urážky … Dnes se už nikdo nedozví, jaké pohnutky ho přivedly do armády a k letectvu… Ale ani tam nebylo jeho strázním konec. Byl považován za druhořadého, byl věčně ponižován a tak nebylo divu, že své problémy stále častěji řešil pěstmi. Jen jeho vynikající pilotáž bránila tomu, aby ho od armády nevyhodili. Psal se březen 1938 a Jimmy „Indiana“ Harwey se „vyznamenal“ tím, že přerazil dolní čelist velícímu důstojníkovi. Šel do vězení a nad jeho hlavou viselo propuštění od armády a několikaletý trest. Ve velení armády USA bylo několik vysokých důstojníků, kterým bylo „proti srsti“, aby byli takovíto vojáci od armády vyhozeni… cítili, že by se to mohlo armádě vymstít… ano, bylo tu několik problémových vojáků, kteří ale byli na druhou stranu ve své zbrani špičkami… a tak si jen lámali hlavu, jak to udělat, je armáda nemohla propustit. Zahraničí, to byla jedna z cest, jak obejít zákony… a Československo ohrožované Německem, to byla jedna z cest. Byl vybrána skupina pilotů, kteří měli na vybranou… buď jet bránit ČSR, nebo jít na mnoho let do kriminálu a zapomenout na létání… 40 pilotů se rozhodlo jet do srdce Evropy.
Na území ČSR táto jednotka dorazila krátce po vypuknutí válečného konfliktu. Naše letectvo úspěšně odolávalo útokům ze západu a z jihu, ale sever zůstal nechráněný a toho využilo Polsko, které chtělo získat Těšínsko… Díky zaneprázdněnosti našeho letectva si nad Ostravskem a Těšínskem mohli Poláci dělat co chtěli… Nebylo proto divu, že velení naší armády odeslalo americké dobrovolníky právě tam. Setkání polského letectva s letouny P-36 bylo pro ně katastrofální… Američané jejich letectvo nad naším územím během krátké doby zcela zdecimovalo… Jimmy „Indiana“ Harwey zaznamenal své první sestřely. V krátké době sestřelil 3 stíhací PZL P.11 a 1 bombardovací PZL P.23 „Karas“. Někdy v té době získal americký stíhací pluk své přízvisko… „pekelníci“… Inspirací byl Jerzy Kwalski, který byl nad naším územím sestřelen a prohlásil při výslechu, že piloti P-36 byli snad z pekel, protože se jim nedalo nijak ubránit (Jerzy Kwalski po kapitulaci polské armády vstoupil do řad našeho letectva a zaznamenal 7 sestřelů) Polské letectvo ustoupilo a s obranou naší vlasti nechtělo nic mít… každopádně během krátké doby byli napadeni Německem a Sovětským svazem a krátce na to polské letectvo bylo více méně vymazáno z polského nebe.
2. listopadu 1939 sestřeluje Jimmy „Indiana“ Harwey prvního Němce… Bf-110 se po jeho zásahu rozpadl ve vzduchu a Jimmy „Indiana“ Harwey se stal „esem“. Ještě do konce roku 1939 sestřeluje 2x Ju-87 a 2x Bf-109. Na počátku května 1940 došlo u Luftwaffe k rozhodnutí srovnat se zemí „ocelové srdce republiky“ a došlo k masivním bombardovacím útokům na Ostravu… V té době byl Jimmy „Indiana“ Harwey již 14tinásobným leteckým vítězem. 23. května se dostal do konfliktu s naší justicí… rozstřílel padák německého pilota, kterého před tím sestřelil… teprve svědectví jiných pilotů, že se jednalo o „zkrat“ po té, co totéž udělal tento německý pilot, ho zachránilo před vězením… Tento letoun byl jeho 19. sestřelem. V červnu masivní německé nálety skončily, „pekelníci“ dosáhli 92 potvrzených sestřelů, padlo ale 11 amerických letců a 6 skončilo s těžkými zraněními dlouhodobě v nemocnici, aby po té byli odesláni k doléčení domů do USA a Jimmy „Indiana“ Harwey měl na kontu 21 sestřelů. Jednotka byla stažena z první linie, aby mohly být doplněny jejich stavy a také došlo k přezbrojení na letouny P-40E „Warhawk“. V té době se Jimmy „Indiana“ Harwey také dostal do nemocnice… jeho zranění ale nebylo bojové. Nebylo to poprvé, co se popral v hospodě, ale teď to bylo vážnější… plno podlitin, několik tržných ran, ztráta několika zubů, 2 zlomená žebra, zlomená levá ruka a naštípnutá dolní čelist. Víc jak čtvrt roku si nezalétal. Ale i tak dokázal sestřelit do konce roku ještě 2 letadla – průzkumný Fw-189 a stíhací Bf-109.
První polovina roku 1941 byla na severu naší republiky relativně klidná… existovala domněnka, že se německá Luftwaffe vzpamatovává ze ztrát a chystá nějakou další velkou kampaň proti našemu území. To, že není tolik bojových letů jako v předešlé době se projevovalo v kázeňských prohřešcích v jednotce… hospodské rvačky se zdejšími obyvateli byly snad na denním pořádku a pravidelně končili někteří piloti a mezi nimi i Jimmy „Indiana“ Harwey krátkodobě ve vězení. Za první polovinu roku 1941 dosáhl Jimmy „Indiana“ Harwey pouze jednoho sestřelu a navíc se jednalo „jen“ o spojovací Fi-156. Specializací pluku se staly útoky na pozemní cíle, kterými dost znepříjemňovali letci této jednotky život německé pozemní armádě. Během tohoto půlroku ztratila jednotka jen jednoho pilota a 4 byli odesláni po zraněních domů. Nováčci, kteří přicházeli už ale byli jiní… byli to řádní řadoví stíhací piloti, kteří byli navíc ovlivněni novinářskou propagandou, která popisovala „pekelníky“ jako řádné hrdinné stíhací piloty… o rvačkách, zdemolovaných hospodách, domech a ubikacích a dokonce ani o dvou znásilněních se tento americký tisk jistě nezmiňoval.
22.června 1941 se všichni dozvěděli, proč došlo k omezení leteckých bojů… Německo napadlo Sovětský svaz. Všem bylo jasné, že musí pomoci Sovětskému svazu, protože hrozila izolace Československa od jakýchkoliv zahraničních dodávek a tím by mohlo dojít i k ohrožení obranyschopnosti naší země. Proto táto jednotka provedla do konce roku 1941 víc jak tisícovku útoků na pozemní cíle při nichž zničily neznámý počet automobilů a snad víc jak dvě stovky vlaků. Německé armádě nezbylo noc jiného, než většinu konvojů na východní frontu vést severem Polska a navíc museli stáhnout velké stíhací síly z fronty a rozmístit je kolem naší země, aby bránili svá území proti náletům na pozemní cíle a po té, co byl těžce bombardován Berlín, tak i na obranu německých měst. Zvýšená aktivita Luftwaffe se projevila i na počtu sestřelů Jimma „Indiana“ Harweye. Na přídi jeho „Warhawku“ přibyly další tři symboly sestřelů… ale v listopadu byl těžce zraněn a na víc jak půl roku skončil v nemocnici a po té čtvrt roku strávil rekonvalescencí. Během rekonvalescence mu bylo nabídnuto, aby se vrátil do USA. Jimmy „Indiana“ Harwey to odmítl a navíc napadl a zranil důstojníka, který po něm požadoval, aby byl v Americe jakýmsi lákadlem pro nábor nováčků do vojska. Ke své jednotce se vrátil v polovině září 1942. Z bývalé jednotky tam zůstali jen 4 „pekelníci“… s nováčky ale jednotka dostala nové stroje P-47B „Thunderbolt“ a s nimi i změnu… hlava pekelníka se přemístila z přídě na trup a příď teď zdobily plameny… Nový stroj se líbil i Jimmymu a 3.října na něm dosáhl svého 28.sestřelu, kdy poblíž Krakova ve vzduchu vysloveně rozstřílel Ju-88. Větší dolet těchto letounů umožňoval útočit na nepřátelské cíle v hloubi Polska. Do konce roku dosáhl Jimmy „Indiana“ Harwey 30 sestřelů a opakovaně byl žádán o návrat do USA. Byl v té době nejlepším americkým stíhacím pilotem. Americká strana však nenašla odvahu jej kontaktovat osobně… přece jen měli v paměti nedávný útok na důstojníka a tak byl nátlak veden na českou generalitu, která měla zajisti návrat Harweye do USA. Veškerá jednání byla marná.
Rok 1943… během čtvrt roku dosáhl Jimmy „Indiana“ Harwey dalších 5 sestřelů a byl povýšen do hodnosti majora. V USA se stal mediální celebritou, do rozhlasu byla zvána jeho matka, o otcovství se přelo víc jak 20 mužů… a Jimmy byl zavalován haldami dopisů s nabídkami k sňatku. Jimmyho však asi trápilo něco jiného… stal se posledním z původních „pekelníků“… okolí se zcela změnilo, přestalo dlouhodobé opíjení, rvačky… mladí letci k němu vzhlíželi jako k bohu. Na apríla dosáhl Jimmy „Indiana“ Harwey svého 36 sestřelu – jednalo se o Bf-109, hned další den odstartovala jednotka k útokům na pozemní cíle. Během letu spatřil Jimmy „Indiana“ Harwey kouř lokomotivy a vedl jednotku proti vojenskému vlaku… a při opakovaném ataku náhle naráží do vlaku a stroj explodoval… Dnes se nikdo nedozví, zda byl zasažen nepřátelskou palbou, zda se jednalo o technickou závadu či o chybu v pilotáži, každopádně 2.dubna 1943 Jimmy „Indiana“ Harwey zahynul. Krátce po smrti byl in memoriam povýšen do hodnosti plukovníka a obdržel „Medaili cti“.
Je až s podivem, že se život Jimmyho „Indiana“ Harweye nestal již dříve námětem hollywoodských filmařů. Až na počátku léta tohoto roku se začal natáčet film o tomto muži. V hlavní roli bude hrát Ben Affleck a má se jednat o jeden z nejdražších filmů americké kinematografie. Jaký bude výsledek, to si musíme počkat do příštího roku.

Zbarvení letounu

P-47B, na kterém Jimmy „Indiana“ Harwey zahynul měl spodní plochy světle šedé, boční a horní plochy byly natřeny světlou khaki, náběžné hrany křídel a hřbet letounu byl natřen černoolivovou barvou. Příď a rám kabiny byly červené. Na červenou barvu na přídi navazovaly plameny, které byly po celém obvodu krytu motoru, Před kabinou byl žlutý nápis „Express to the Hell“ (Expres do pekel), pod kabinou bylo vyznačeno 36 sestřelů. Na trupu byla hlava pekelníka a bílé označení H 18.
Přílohy
p-47.JPG
Uživatelský avatar
KiR
 
Příspěvky: 2102
Registrován: 29 pro 2007, 17:02
Bydliště: Bohumín
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod Peter DeSnek » 04 zář 2008, 08:35

To KiR: Super pohadka ... Opet mi zvedla po ranu naladu ...

:D :D :D
[-o< [-o< [-o<
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12117
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod ujík » 04 zář 2008, 08:39

Pěkné =D> =D> =D> :mrgreen:
2020 hotovo: Bf 109G-6/R6 (Tamiya 1/72) - Ital , Bf 109G-10/U4 (Finemolds 1/72) - MKHL
2019 hotovo: Bf 109G-6 (Tamiya 1/72) - MKHL
Uživatelský avatar
ujík
 
Příspěvky: 15306
Registrován: 02 úno 2007, 18:25
Bydliště: Hlinsko v Čechách
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod FiSe » 04 zář 2008, 09:34

Proc zrovna Ben Affleck? To uz rovnou Leonardo Di... :o
Hoch Habsburg
Uživatelský avatar
FiSe
 
Příspěvky: 2820
Registrován: 08 črc 2008, 13:39
Bydliště: za vodou
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod KiR » 04 zář 2008, 09:36

To FiSe:
Náhodou... podle mojí dcery je Ben Affleck je "sladký" a "bóží"... :grin:
Uživatelský avatar
KiR
 
Příspěvky: 2102
Registrován: 29 pro 2007, 17:02
Bydliště: Bohumín
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod Raptor » 04 zář 2008, 10:30

KiRe neuraz se ale kolikpak dcerušce je že má už takhle zdeformovaný vkus?
Workbench: 1/48 Macchi MC.200

Obrázek
Uživatelský avatar
Raptor
 
Příspěvky: 8054
Registrován: 08 pro 2004, 15:04
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod KiR » 04 zář 2008, 10:39

:grin: :grin: :grin: 17... ale nemám ani odvahu jí ukázat, co si o jejím vkusu myslí kromě mne i jiní lidé... :grin: :grin: :grin: V oblasti vkusu "nezná bratra" :D :D :D
Uživatelský avatar
KiR
 
Příspěvky: 2102
Registrován: 29 pro 2007, 17:02
Bydliště: Bohumín
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod PantherG » 04 zář 2008, 11:38

paráda,Kir-e....fakt radši Afflecka,něž "hóšu" DiC ....

Sakrapráce KIRE! ! ! hnusnějšího čerta si už nenašel????????? #-o #-o #-o #-o #-o
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod Kubouš » 04 zář 2008, 13:07

Náhodou ten čert je super, takovej drsnej :lol: Moc hezký =D>
Kuba Jirásek
Beep! Beep!


in progress: Antonov An-225 Mrija
Hotovo v r. 2018 - viewtopic.php?f=6&t=124977 Hotovo v r. 2019 - viewtopic.php?f=6&t=131298 Hotovo v r. 2020 - viewtopic.php?f=6&t=137559
Hotovo v r. 2021 Hotovo v r. 2022 Hotovo v r. 2023 Hotovo v r. 2024
Uživatelský avatar
Kubouš
 
Příspěvky: 11004
Registrován: 12 úno 2007, 18:00
Bydliště: blízko Pardubic :-)
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod Anton » 04 zář 2008, 13:15

Tak si tak vybavuji jiného hezouna aus Hollywood Matta Damona v geniální parodii "Team America" tak vlastně proč ne ten Affleck.., sice mně štve, že v "Sum of all fears" hraje dr. Ryana zrouna on, ale což, proti vkusu dcer žádný dišputát.. :? :? :?

Anton.
Obrázek
Uživatelský avatar
Anton
 
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 úno 2007, 10:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod PantherG » 04 zář 2008, 14:52

Jako Dr.Ryan mě přišel lepší,než Harrison Ford (i když ani on nebyl špatný)...a na Matta Damona sem taky zapoměl...ale líbil by se mě v té roli Robert Redford (za mlada) nebo eště líp Steve McQueen....ale toby se muselo filmovat tk před 40ti rokama :-k :-k :-k
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod KiR » 04 zář 2008, 15:11

Jo jo, pane docenta, plně s Vámi souhlasím, leč Hollywood nemohu nijak ovlivnit... ale má dcera je s výběrem titulního herce plně spokojena... a na námitky, že jsou jistě lepší herci reagovala slovy, že tomu nerozumíme... :P
Uživatelský avatar
KiR
 
Příspěvky: 2102
Registrován: 29 pro 2007, 17:02
Bydliště: Bohumín
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Cizinci v Československém letectvu

Příspěvekod PantherG » 04 zář 2008, 15:27

Plně se ztotožňuji se ctěnou slečnou dcerou... :grin: :grin: :grin: ...sem starej,blbej a zralej na rakev :grin: :grin: :grin: ..nic nevím,neumím a ničemu nerozumím...uff...moje dcerka má teprva sedm,...to mám tedavyhlídky #-o #-o :P :grin:
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 244 • Stránka 6 z 17 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17

Zpět na What if...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY