
sedan1 píše:Pepsini, provedení modelu i okolí jako vždy na 1!![]()
Za sebe ale nerozumím výmyslu=předloze, která (převedeno do světa automobilismu) vystartuje od domu v momentě, kdy se povede podpálit přívod paliva. Potom jede pořád stejnou, relativně vysokou, rychlostí, křižovatka nekřižovatka, semafor nesemafor, zpomalit to jde jen vypnutím paliva, a brzdy nevedeme.
![]()
To se u výrobce musel někdo fakt hluboce zamyslet. Ale třeba to beru jen moc technicky
pepsini píše:sedan1 píše:Pepsini, provedení modelu i okolí jako vždy na 1!![]()
Za sebe ale nerozumím výmyslu=předloze, která (převedeno do světa automobilismu) vystartuje od domu v momentě, kdy se povede podpálit přívod paliva. Potom jede pořád stejnou, relativně vysokou, rychlostí, křižovatka nekřižovatka, semafor nesemafor, zpomalit to jde jen vypnutím paliva, a brzdy nevedeme.
![]()
To se u výrobce musel někdo fakt hluboce zamyslet. Ale třeba to beru jen moc technicky
O typu nevim skoro nic, jen tohle jsem opsal z wiki :Trup He 162B byl také uzpůsoben pro možné použití pulzačních motorů, jeden z konceptů používal jeden motor Argus As-044 o tahu 4,9 kN a další s použitím dvojitého motoru Argus As-014 o tahu 3,26 kN. Ale tyto motory neposkytovaly dostatečný tah pro vzlet, takže se zkoušely různé možnosti pro start od vlečných letadel až po katapulty, a také s nejlogičtějším řešením – pohonem s pomocnými raketami pod trupem
jinak dik kluci
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků