1) jiný tvar deklu na šikmé ploše za sedačkou
2) pouze jedno "madlo" na krytu MG131 před kabinou - to vpravo po směru letu
3) posunout manipulační díru před ocasem z rytí o fous vpřed
4) narýt spáru mezi odklápěcí kryt okolo vypadávání hilzen z MG131 a kryt centroplánu
5) alternativní úprava krytu centroplánu - zatmelit ventilační otvory, které se pak stejně překryjí závěsníkem a propilování obdélníkové díry vpravo při pohledu zevnitř, o které někteří tvrdí, že tam ústí skluz na vypadávání hilzen a druhá skupina, že je to odvětrání kanónu
6) ještě je tu takový zakuklený bod 6 a to je ten "oválný" kryt na spodku zadní části trupu za centroplánem - může být menší, kulatý
plastový závěsník na nádrž doporučuji nahradit Brassinem https://www.eduard.com/cs/eduard/bf-109 ... tml?lang=2
fotky, které toto dokumentují jsou od nějakého španěla na FB, nebo zpět v tomto tématu od Pufa
https://www.facebook.com/HarpiaseAguias ... ZsAUunuzql
https://www.facebook.com/HarpiaseAguias ... sQxe6BtNfl
omlouvám se kolegovi za zaplevelení stavebního tématu, když tak ať to nechá smazat
M.
P.S. nevím, zda u K-4 také nemá být pověstná Karlova dírka na spodku za vrtulí - edit - ma, viz planek str.12 nahore
Naposledy upravil Michal Šourek dne 15 zář 2023, 20:46, celkově upraveno 1