Provedení motorů od Airfixu detaily zrovna neoplývá. Protože to pak ale uvnitř stejně nebude moc vidět, tak jsem se rozhodl upravovat spíš to zvenčí viditelné. Na výliscích ze stavebnice jsem tedy ztenčil nosné hrazdičky výfukového prstence (plochý lept od Eduardu na to myslím není to pravé ořechové) a zbrousil jsem zadní stranu otevřených chladících klapek. Dále jsem si odvrtal díry do nasávacích trubek pro osazení trubiček z jehel.
Při stavbě doporučuji nedržet se stavebního postupu Airfixu a nejdříve nalepit přední část motoru a jednotlivé kryty motoru na přední prstenec a teprve potom vyzkoušet vsazení zadní části motoru. Mně to vyšlo tak, že nosnou obruč u zadního motoru jsem musel docela dost zabrušovat.
Usazení odlévaných výfuků "australského typu" od CMK a vsazení trubiček z jehel.
Spasování na trup včetně odvrtání díry pro zaústění teplovzdušného potrubí.
Naposledy upravil Marcel Matuška dne 10 říj 2022, 09:19, celkově upraveno 2
Rozestavěno: Battle I vs Bf-109E, 3x Bf-109G-10, Mosquito B.XVI, 2x Sd.Kfz.10
2025: Ni-17, Spitfire IXc, Fw-190D-9 2024: 2x Bf-109G-14, P-400, P-47D-27, P-51D-20, Mustang IV 2023: P-39D-1, Kittyhawk III, Spitfire Vc, Macchi C.202, Fw-190A-8 2022: Sd.Kfz.7/2, Il-2m3, Fw-190F-2, Fw-190A-8R2, P-51C, Ki-84, Spitfire VIII, Beaufighter TF.X 2021: Fw-190F-8, P-47C-5/D-28/D-30, Mirage F.1 EQ-2, F.1 EQ-5
2025: Ni-17, Spitfire IXc, Fw-190D-9 2024: 2x Bf-109G-14, P-400, P-47D-27, P-51D-20, Mustang IV 2023: P-39D-1, Kittyhawk III, Spitfire Vc, Macchi C.202, Fw-190A-8 2022: Sd.Kfz.7/2, Il-2m3, Fw-190F-2, Fw-190A-8R2, P-51C, Ki-84, Spitfire VIII, Beaufighter TF.X 2021: Fw-190F-8, P-47C-5/D-28/D-30, Mirage F.1 EQ-2, F.1 EQ-5