
Jako stavební stavební materiál mi posloužily plastové destičky. Dno trupu a přepážky v zadní části trupu jsou kvůili vyšší pevnosti z destičky síly 1 mm, bořní stěny jsou z destičky síly 0,5 mm, která lze snadno tvarovat . Boční díly jsem sestavoval za dvou částí, spodní - od podlahy po linii oken kabiny a horní - od linie oken kabiny po horní stranu trupu. Do spodního dílu jsem pomocí plochých kleští naznačil lehké prohnutí potahu v podélné linii přibližně v polovině výšky dílu a lehké svislé zlomy v přední části trupu. Na spodní díl trupu jsem přilepil dvě příčné přepážky. První v místě, kde končí prosklení kabiny a druhou dva centimetry před koncem trupu. Poté jsem ke dnu trupu s přilepenými přepážkami postupně přilepil pravý a levý předtvarovaný dolní boční díl a k nim levý a pravý horní boční díl trupu. Nakonec jsem vlepil výztužnou přepážku z destičky tl. 1 mm do hřbetu za kabinou. Hřbet trupu od kabiny k ocasním plochám jsem si nechal na příště, až bude lepidlo dostatečně proschnuté.
- Přílohy
stavím pro své potěšení modely 1:48 letadel československých pilotů od prvních nesmělých pokusů o létání až po současnost ... a příležitostně (pro odpočinek od letadel) staré automobily