



http://www.veselylepic.cz
Martin "moloko" Mígl
Martin "moloko" Mígl
VojtaH píše:Na pneu ze Kbel nehleď, podle mne tam dali, co měli a dost možná zrovna z MiG-15.
VojtaH píše: 1) Skutečně bych vážně pochyboval, že na nich byla pouze úzká kola - na fotech lze vidět i široká,
a podle mne po válce použili co bylo a širokých bylo evidentně dost.
2) Dezén - zatím jsem nenašel ani jedno foto z provozu, kde by byl vidět dezén.
Martin Janoušek píše:Ono je otázka, jestli naopak MiG-15 nemá kola z Bf.109 , jako několik dalších věcí jako třeba dýchač atd.
1) Velká kola by se tam po změně úhlu podvozku nevešla. Nebo myslíš, že tam Němci dělali boule na křídla jen tak?
messer píše:od messer v Čtv Bře 15, 2012 6:58 am
Souhlasím, u 660x190 jsou po obvodu ráfku disku 8 šroubů, na S-199 jsem viděl, pravdajen v mojem skromném archívu, vždy pouze 6 šroubů, což značí 660x160 a to u i těch fotek s "balónovými" pneu.
Zda by na "menší"disk šla naroubovat pneu 660x190 netuším, ale asi ne. Rozhodně by to bylo zvláštní, když "větší" disky byly k dispozici ve velkém množství.
Chtělo by to aspon jednu fotku s S-199 s diskem s 8 šrouby.
Michal Vyparina píše:Vojto,
Bf 109K-6 měly projektované kanony již v křídlech. Vypadá to, že se Messerschmitt na konci kariéry Bf 109 vrátil k tomu, co neměl dle mého názoru nikdy opustit. (ozbrojené křídlo)
Uživatelé procházející toto fórum: Petr Ladman a 172 návštevníků