Ptejte se na co chcete, já na co chci odpovím.
Mirek glock Říha píše:Ahoj, nejsem žádnej odborník ale u LW bylo běžné že kluznou patku (ostruhu) nahrazovali kolečkem u hodně strojů ranných provedení (s otevřenou kabinou). Takži ani v ČS letectvu bych to nevylučoval. Nejlepší by bylo najít fotku.
robes12 píše:U letadel používaných Luftwaffe byla ostruha i u prvních I-III.sérií a to u těch co mají kapkovitou kabinu. Ale na čs. letadle jsem nikdy neviděl, pouze u pozdějších IV.série a všech Bk.
konva píše:Fotky na 534 3. verze s onačením V4 existují. Viděl jsem je asi před sedmi roky v TM Brno, v archivu po panu Krumbachovi.Byly v albu s ostatními nehodami pětistovek.
zdesko píše:..a co se týká vystřelených nábojnic,tak je možné,že ven vůbec neodlétaly,ale padaly do sběrného boxu..Nebylo by to nic divného..ale přiznávám,že je to ode mne spekulace..(taky nemůžu najít ty otvory,kudy by vylétaly ven..
)
konva píše:je to ta , podle které byl nakkreslen bokorys v publikaci MBI , tedy té starší , asi 1994
Zpět na Československé letectvo 1918 - 1939
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků