Podle těch civilních kol by to teda mohl být Commer Q21 (a pak má v názvu ještě tříslovný podnázev) Když jsem to chtěl dopoledne odepsat, tak mi explodoval komp a teď to píšu v azylu u juniorů a já si ten podnázev z hlavy nepamatuju). Ještě by to mohl být Commer N1 (s tím samým tříslovným podnázvem) Jenže to jsem nestihl probádat, protože dosud jsem si myslel, že N1 byly čumákatý verze. Anglán to bude určitě..podle těch záběrů to má volant na anglický straně.. Q21 měl na levém boku "vykládací" dveře víc vzadu, jako to malý IHC.. Tak když budeš mít chuť, tak to zkus dogooglit. Mě právě vypršel čas a Junioři už mě pruděj..
Commer Q21 jsem na gůglu nenašel, ale našel jsem dodávky Commer Q25, který jsou hodně podobný. A taky commer N1 bez čumáku. Takže směr to zřejmě bude dobrej, jen najít tu pravou
No paráda! Tak Commera jsme snad tímhle už definitivně vyloučili a já si opět dovolím zopakovat svůj předchozí typ, Ford Vanette. Na kresbě model 1946. Je dost možné, že to vyráběl i britský Ford a nebo vznikaly britské verze s řízením vpravo, i když na té fotce vidím nějakého pajďuláka vlevo a tváří se jako když řídí.
Páni, napadá vás nejaká možnosť čo je to za pancierovú korbu na tom vagóne ? Vidím v tom Jagdpz. IV spojený s rovnakou časťou korby čohosi (opäť JgPz. IV ?).
branik píše:Zaujímavá vec... Vieš o tom čosi podrobnejšie ?
Vím pouze, že se jedná o IOV Moskva, který se zúčastnil květnového povstání v Praze a dělal doprovod prezidentu E. Benešovi při jeho návratu do Prahy. Odkud pocházejí ty nástavby přesně nevím, ale odhaduji, že byly nalezeny na nádraží ve Vršovicích, kde byla Moskva sestavena z ukořistěných vagónů.