Tak jsem se rozhodl podělit se o další stavbu. sice jsem už začal dříve, ale teprve ted jsem se odhodlal ji publikovat, stejně jsem toho tak moc na ní neudělal.
motorka: je to stroj z roku 2006, náhodného mistra světa Nickyho Haydena. Je to poslední generace Rv211, která se proháněla po tratích při GP. Motorka měla nový motor, který byl oproti starému kompaktnější a samozřejmě výkonější. Úprav doznal i rám, které měly za následek zlepšení jízdních vlastností. Nejnápadnější změna oproti základní verzi motorky z tohoto roku jsou však kapoty, hlavně ty přední. Sání se přesunulo směrem ke středu kapoty, kde je největší tlak. boky mají lépe zoptimalizované proudění vzduchu (kuli chlazení a snížení odporu vzduchu). Další viditelná změna je přesunutí třetího krátkého výfuku z předního prostřědního válce (který má funkci vyvažovací rotačních hmot motoru) z pravé strany na levou do spodního dílu kapoty.