Boze muj, proc sis vybral zrovna dansky vlajky? ...kdyby mel Dan jezdit s takovym autem, tak si radsi nacpe vsecky ty chromovany trilexy do zadku a na ocni vicka zevnitr si necha vytetovat ty obraceny vlajky, co mas na kabine
pro predstavu (a pro priste) ti prikladam fotku takovyho typicky danskyho auta, valniku s HR, abys to moh porovnat...
Pokud je to podobně jako na F12tce 2 a 3 řady . Což myslím ano ,základní díly jsou stejně. Tak v přední části motoru napravo nahoře . Koukáno ve směru jízdy. V podstatě je tam trošičku schovanej. A žebrování nebude mít,protože je chlazený vodou. Takže do něj musí jít hadice s chladícího okruhu. A pak vzduchová trubka co jde k pravému dolnímu rohu nárazníku ,kde je vysoušeč. Chce se to zeptat někoho kdo s ním jezdil. protože to bude vědět. Já na F-ku třetí řady měnil kompresor dvakrát . A na Fháčku co mám letos poprvé a mezi těmito dvěmi typy moc rozdíl v umístění není. Pokusím se pohledat fotky svého bývalého F-ka možná najdu tak sem dám. Zdraví Milda PV
Na té poslední fotce. V předu je vidět bílý filtr. Tak pohledem dolu pod něj . Tam je velká tlustá hadice a nad ni je vidět předmět na němž vynikají z boku tři kolečka-zátky a to s těmi kolečky je vlastně hlava kompresoru . Tak tam je uložen. Snad to trochu pomuže.