KAWASAKI ZX-RR
Jak to začalo, jako vždy a u motorek pokaždý na prkně. Na fotkách vidíme vývoj desingu motorky a jednu velice zajímavou montáž. Tyto montáže a návrhy se objevovaly postupně během sezony 2002, po té je nahradily fotky motorky v depu nebo v akci na trati.
Motor pocházel ze superbike ZX-7RR, ale byl převrtán na objem 990 ccm, v motoru pracovalo vstřikání nové koncepce, podobné karburátorum. Motor dle tvrzení továrny disponoval výkonem 210 koní. Pracoval v klasickém zapolavacím ciklu s tipickym zvukem řadových čtyřválců s pravidelnym zapalováním, později bylo nepravidelné, ale o tom později.
Podvozek vycházel také ze superbiku, ale byl lehce upraven, bylo nutné přepracovat vstup vzduchu rámem k airboxu, který byl přesunut do krku řízení, respektive skrz krk řízení. Podvozek, jak je v této třídě zvykem, má plně nastavitelnou geometrii a to jak krk řízení, tak i čep kyvné vidlice (výměnnými excentrickými pouzdry)
Naposledy upravil Charon dne 27 říj 2009, 15:15, celkově upraveno 3