model 2006, XRE4. Vše nové i sponzor a dokonci jezdec Ch.Vermeulen. Výsledky měli vzrůstající tendenci, motorka i jezdci se zabydleli v první desítce, bedna ale nebyla, několikrát těsně pod
oprava při GP austrálie byl Ch. Vermeulen 2. za Melandrim
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 27 říj 2009, 19:27, celkově upraveno 2
XRG1, neboli první osmistovka. Jezdecké obsazení zůstalo stejné. Ovšem tato japonská zbran si připsala i své první výtězství (GP Francie - Ch.Vermeulen) a několik 2. a 3. míst a stala se tak tou nejúspěšnější - zatim
S č.9 vyvýjel novou 800 japonec N.Aoki a připravil ji velice dobře
XRG2, model 2008 Motocykl zcela přepracován, změněny i tvary kapot, ovšem jen pro začátek sezony, poněkolika odjetých GP se vrátili k účinějším př.kapotám z předchozího roku. Úspěch z předešlé sezony se nekonal i přes příchod L.Capirossiho (nebo proto), odešel J.Hopkins. Několik stupnů výtězů nakonec bylo (Brno - Loris, Vermeulen - Usa....)
Na foto Lorisův první test Suzuki, nejprve jel s modelem 2007 druhý den, ale dostal model 2008 a hned patřil k nejrychlejším v testech, jelikož byl ještě do konce roku smluvně vázán s ducati neměl na moto sponzory
Přílohy
model 07
model 07
model 08
model 08
Naposledy upravil Charon dne 15 pro 2009, 13:52, celkově upraveno 1
Po sléze se jezdci rozohdli dát na moto účinější kapotu z model 07, zkoušelo se to již v testech před sezonou (foto), ale k nasazení v závodech došlo až od 3. GP
XRG3, model 2009, zatim poslední generace. Čekalo se od ní víc, ale neni tak vidět jak by byla potřeba.Desing se přiblížil zpět modelu2006. Už ted je jasně, že Vermeulen končí, loris podepsal i na další rok
Pro 2010 přichází Bautista
Přílohy
Naposledy upravil Charon dne 27 říj 2009, 19:35, celkově upraveno 1
Modely: týhle mašině (mašinám) se věnuje jen Modulo, ovšem už jsou vyprodaný a hrozně drahý. Dělali modely 04,05,05 Red bull, 06 a ted nově 07,08,09 a dokonce i verzi Vermeulen Philip Island 07 (verze Barry Sheene)
Naposledy upravil Charon dne 12 pro 2010, 12:29, celkově upraveno 1
údajně stejný základ jako loni, důraz se kladl na nové pravidlo 6 motorů na sezonu a zvýšení výkonu ve středních otáčkách. Údajně se výkon zlepšil a velkou zásluhu na tom má výfukový systém od Akrapa (Yoshimuramá asi padáka), který je dělán právě s tímto požadavkem. Samozřejmě se o generaci omladila elektronika a vše ostatní se zlepšilo (podvozek, pérování atd.) Jezdci A. Baustista a L.Capirossi (prý jeho poslední sezona)
tovární údaje +225 koní +150kg +330km/h asponě že to všecko přesně udaný
tiež si myslím tá kapota sania má už dosť taký divný tvar napr.
Richard Šipoš ... I will be back specializzazione: Mitsubishi, Lamborghini, Alfa Romeo, Mazda rotary engined cars working on : Mitsubishi Strarion 2000 GSR-X Turbo viewtopic.php?f=155&t=49515