jen co me zarazi, ta silena vaha co se musi dat do cumaku
Co se týká závaží, tak je to asi takhle : Návod udává 90 gramů, které se mají umístit do čumáku. Problém je v tom , že ve verzi D je příď poněkud skleníkovitá. Není tam místo pro zátěž, která by nebyla vidět. Jediné místo je přední podvozková šachta, kterou jsem vylepil olověnou folií tl. 1 mm. Celková hmotnost je asi 30gr. Zbytek a něco navíc jsem byl nucem vlepit do oblasti horní věže. Prostor je tam více jak dostatečný a věž naprosto zakrývá zátěž. Další navýšení zátěže je zapříčeněno posunutím zátěže směrem dozadu. Ve verzi J se dá zátěž umístit do čumáku a avizovaných 90 gr. bohatě stačí.
Spomienka na slávne 20. storočie: Striedavo sme kľučkovali medzi padajúcimi bombami a padajúcimi hovnami,..... A všade samé čisté zásahy! „Nesouhlasím s tím, co říkáš, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci.“ — Voltaire
Párádní kousek Obvzlášť věrně působí zatížená kola. Uplně z nich je váhu toho čtyřmotorového obra cítit. (tedy, pokud to nemá na svědomí to závaží v přední část trupu )