Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Motorky ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Yamaha no.46 - 06,07,08,09

In-progress builds
Odeslat odpověď
Příspěvků: 176 • Stránka 10 z 12 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Charon » 30 čer 2009, 19:37

Našel jsem eště tohle, to první je tunning M1 07, vylaepšená verze z druhý půlky sezony a pak jsou yamaží náčrtky z PC. Na náčrtu rámu je vidět, že dostal navíc ještě jednu výztuhu o čemž jsem nevěděl, ale při bližšim zkoumání jedné z předešlích fotek je to vidět
Přílohy
324315.jpg
Rossiho potuněná M1 po pádu
1_20_11_08_7_48_38.jpg
1_20_11_08_7_49_39.jpg
Uživatelský avatar
Charon
 
Příspěvky: 3791
Registrován: 21 led 2008, 19:47
Bydliště: Lány
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod blaze » 30 čer 2009, 20:58

Proč bych se naštval .....?Vždyť říkám,že ufouni ke mně lítaj na cigáro ... :D
Já jen,že spousta lidí,kteří tady skládají motorky si dává práci třeba s karbonováním nádrží kvůli zvýšeni věrohodnosti a a přitom ty kapoty zevnitř mají mnohem větší plochu a jsou zčásti viditelné i při zakrytovaném modelu.Nikdy jsem však žádnou skutečnou oddeklovanou předlohu Moto GP neviděl,takže nevím,jestli třeba ty kryty nejsou zevnitř nahňácány matnou černou třeba z důvodu lepšího odvodu sálavého tepla od motoru.Dokonce ani v podrobném manuálu TS o tom není zmínka.Jinak ty fotky bodly,už si o tom reálném zbarvení dokážu udělat představu.Díky.
blaze
 
Příspěvky: 28
Registrován: 01 led 2009, 08:29
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Charon » 30 čer 2009, 22:08

to jsem rád, hromada lidí to takhle po netu nepochopí, když si dělam srandu. sem rád že fotky pomohly.
Co jsem měl možnost vidět (ducati D16 mam dojem) tak vnitřek kapot je karbon, samo místama nějaký tepelný izolace a jinak nic, jen z venku je barva a lak. Jak jsem psal, vnitřky nikdo neřeší pokud nedělá oddeklovanou motku...
Uživatelský avatar
Charon
 
Příspěvky: 3791
Registrován: 21 led 2008, 19:47
Bydliště: Lány
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod blaze » 01 črc 2009, 04:31

Ještě o to popřemýšlím,protože stejně nevím,jakou strukturu toho karbonu použít.V podsedlovce je to v návodu vytapetováno podélnou,myslím,že DC-124 tady hojně používají otatní modeláři i když třeba na obrázcích skutené Ducati jsem viděl hodně mřížkovou zlatou.
blaze
 
Příspěvky: 28
Registrován: 01 led 2009, 08:29
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Charon » 06 črc 2009, 00:48

další moto v galérce

viewtopic.php?f=164&t=35330&start=0&st=0&sk=t&sd=a



a sem taky přibydou - min dvě (dělá se na nich, jen neni foto, zatim)

a něco pro zajímavost
http://modelimex.cz/detail/konverzni-se ... pgrade-set
Přílohy
1.JPG
Uživatelský avatar
Charon
 
Příspěvky: 3791
Registrován: 21 led 2008, 19:47
Bydliště: Lány
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Grooverider » 06 črc 2009, 07:35

Zdravím chlapi. Ty fotky jsou moc dobrý a budou se hodit do budoucna. Jen jsem chtěl něco málo k tomu vnitřku kapot. Nevím, jestli je to u všech, ale z fotek, co mi poslal někdo hodnej na mail, tak mi přijde, že je tam spíš kevlar, než karbon. (viz obr. 51 na fotce). U podsedlovky je to samozřejmě polepený tepelnou izolací, to tam je myslím taky vidět a další odlišnosti budou, ale ten boční plast myslím mluví za vše.
A to NRko i Rossiho Yama jsou skvostný. =D>
Přílohy
CCF02532009_00010.jpg
Rozestavěno:
Honda NSR500 94' Doohan, Ferrari 312 T4, .....
Naposledy dokončeno:
Yamaha YZR 500 2001 Biaggi, Honda RC211V 2003 Ukawa, Shelby Mustang GT 350 H
Uživatelský avatar
Grooverider
 
Příspěvky: 693
Registrován: 17 říj 2007, 22:56
Bydliště: Blansko
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod blaze » 06 črc 2009, 15:53

Díky Grooveriderovi za zcela jasné foto kapotáže zevnitř i Charonovi za práci,kterou si dal s výrobou transkitu O6-stky.Už ho mám objednán.Dneska jsem hňácal surf na rezin,perlovou bílou,mica blue a lak .... všecko ve sprayi, až uklidím ten bord.. zas budu mít nějaké blbé otázky.Tak zhruba za rok čau ...
blaze
 
Příspěvky: 28
Registrován: 01 led 2009, 08:29
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Charon » 06 črc 2009, 20:59

Tak jsem našel pár fotek, kde to asi opravdu je kevlar. Zajímavý, že na hondách, jinak snad všude karbon, tak nevim, sám v tom mam guláš na kawách a suzuki sem našel všude jen karbon - zadní strana přední kapoty

A hlavně nevim jakou funkci tam ten kevlar má, poněvač materiál kapot je karbon, viz testovací verze před sezonou - všechny maji karbonový kapoty, tak proč tam dávaji dovnitř i kevlar, že by kuli teplu?? ví to někdo???
Uživatelský avatar
Charon
 
Příspěvky: 3791
Registrován: 21 led 2008, 19:47
Bydliště: Lány
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Grooverider » 08 črc 2009, 07:39

Jediný, co mě napadá je teplo. Z kevlaru jsou i sedačky v soutěžácích, tak jakože myslím....že teda jako přesně nevim.. :D Ale samotnýho mě to překvapilo. Vesměs jsem taky předtím všude viděl karbon. A co fortuna?? Jak to sviští?
Rozestavěno:
Honda NSR500 94' Doohan, Ferrari 312 T4, .....
Naposledy dokončeno:
Yamaha YZR 500 2001 Biaggi, Honda RC211V 2003 Ukawa, Shelby Mustang GT 350 H
Uživatelský avatar
Grooverider
 
Příspěvky: 693
Registrován: 17 říj 2007, 22:56
Bydliště: Blansko
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Charon » 08 črc 2009, 10:23

Fortuna je hotová! odpoledne snad budou fotky v galerii, asi ji dam k M1 Camel, at nejni sama
Uživatelský avatar
Charon
 
Příspěvky: 3791
Registrován: 21 led 2008, 19:47
Bydliště: Lány
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod reJI » 08 črc 2009, 10:46

Charon píše:Fortuna je hotová! odpoledne snad budou fotky v galerii, asi ji dam k M1 Camel, at nejni sama


já bych jí dal zvlášť... je to potom matoucí...
Uživatelský avatar
reJI
 
Příspěvky: 2645
Registrován: 29 dub 2006, 12:31
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Davator » 08 črc 2009, 15:08

Že jdu zrovna kolem tak jen k omu kevlaru na vnitrku :-D . Podle me to s teplem nebude mit docineni. Podle me to je jen tech vytvor Hondy. Ostatni tovarny maji svoje osvedcene veci a metody a tak treba prave Honda zkousela tohle. Kevlar a karbon se casto kombinuje splu treba na kryty vik mototu proti podreni pri zavodech ale i na normal silnici. Tam je podle me lepsi prave tahle smes kvuli lepsi odolnosti ptoti podreni. Take se to pouziva na chranicich rukavic a kombinez. Karbon si myslim ze bude asi lehci ale v kombinaci s kevlarem zas oteruvzdornejsi. Takze podle me je to z tohodle duvodu ale uplne si jist nejsem. Jen moje uvaha :-k
Davator
 
Příspěvky: 157
Registrován: 29 led 2009, 16:18
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod blaze » 08 črc 2009, 21:33

Zdravím,tak bor... po sprayích jsem uklidil dřív,než jsem čekal a mohu opět obtěžovat dotěrnýma otázkama,které nedávají mnohým spát ...
Myslím,že karbon je sice velice lehká,tvrdá ale zároven tedy křehká záležitost.Sklolaminát (kevlar) je sice těžší,ale také pružnější.může to mít vliv třeba když jezdec mašinu položí (ne tak jako Lorenzo v Laguně S.).Vnější karbonová slupka sice praskne,ale vnitřní kevlarová jí udrží vcelku těch pár zlomků sekundy,než motorka po asfaltu "doklouzne" do štěrkové únikové zóny nebo do škarpy.Čistě karbonové kryty jsou vyrobeny jen pro různé krabice elektroniky,sací potrubí,nádrž (i když ta bude mít zevnitř určitě taky nějakou izolaci atd.,které nemají žádné vyšší mechanické namáhaní.Karbon se proti teplu vyzařovanému od motoru chrání ve spodní vaně lesklou hliníkovou fólií,jak jsem se dověděl z manuálu TS a tuto skutečnost Tamyia neuvádí,což by mohlo také některé modeláře zajímat i když je možné,že jen konkrétně Yamahu 08.
Ještě se neví,kdy bude k dostání i verze 07 a jak to bude s dekály a srpovitě zahnutými paprsky na kolech ?
blaze
 
Příspěvky: 28
Registrován: 01 led 2009, 08:29
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Charon » 20 črc 2009, 19:53

Zdarec, tak jsem udělal finální verzi M1 08/09 (jen lehce přebrousit kropenatý díly, kuli povrchu), doufam, že Vendoje potěšim :-), měl pravdu [-o< , šlo to, našel jsem pár dalších věcí, který bylo potřeba doladit, ted je myslim ok. Na modelu zatím nejsou ráfky z modelu 08/09, ale budou. Ted se jen modlím, aby odlití netrvalo dlouho a mohl ji co nejdříve dodělat- hrozně se na ni těšim...
Přílohy
P1010052.JPG
P1010056.JPG
poslední foto s sedmiloukotěma
2.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
Naposledy upravil Charon dne 09 dub 2010, 14:20, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Charon
 
Příspěvky: 3791
Registrován: 21 led 2008, 19:47
Bydliště: Lány
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Yamaha no.46 - 06,07,08,09

Příspěvekod Charon » 20 črc 2009, 20:00

Zjistil jsem, že kombinací verze 06/07 a 08/09 je na světě i model 07 od GP San Marina (tedy i barevná verze Abarth!, bude! i Assen a schánim fiat 07 a katalánskou 08ku...! tak snad se mi povede rozšířit verzi rossiovek 1/12 z dnešního počtu 12, když počítam i 08)

druhá fotka je jen demo s kopiema obtisků od TS - SEDÍ TO!!!!! jak pozadí na hrnec...
Přílohy
1.JPG
07 od GP SM
8.JPG
demo fiat
Uživatelský avatar
Charon
 
Příspěvky: 3791
Registrován: 21 led 2008, 19:47
Bydliště: Lány
  • ICQ
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 176 • Stránka 10 z 12 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY