Bol som v tom, ze myslis, ze ta priamka ide od povodneho kridla az ku koncom a nie ze len koniec ma nabezku rovnu do priamky.
Skratka ze si myslis, ze konce nemaju zalomenie oproti kridlu.
To all: je mi luto, ale k vacsine strojov PR Mk.I je velmi malo podkladov, hlavne k tym co lietali v Afrike. Vychadzal som z informacii, ktore vysli v 4-dielnej publikacii o Spitoch, kde bolo uvedene, ze tento Spit mal v polnych podmienkach vyrobene spicate konce kridel, ja som ich robil z vyskovky P-47 Thunderbolt. Tuto informaciu potvrdzuje aj nasledujuci zaber, ktory zachytava PR Mk.ID taktiez od 103.MU v Aboukire....
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
...navyse, aj pri obrazku z linku, ktory uvadza vici, je napisane :
"Shown here is a Spitfire PR.Mk.IV somewhat modified by No.103 MU, based at Aboukir, Egypt. The aircraft had filler applied to achieve a smooth finish, and this was subsequently polished. The wing-tips were extended, and the engine had been specially tuned. The aircraft was used by No.680 Sqd in 1943 for sorties over Salonika"