Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Ostatní ‹ Publikace, časopisy (Publications, Books and Magazines) ‹ REVI
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

REVI č. 75

Diskuse, připomínky a náměty
Odeslat odpověď
Příspěvků: 28 • Stránka 2 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Martin F » 01 čer 2009, 17:20

tydyt píše:Dotázek na p. Ferkla:
u Ki-84 je uvedena na ocase číslice "57 i s křídly" v barvě červené. Je to tak u všech strojů? U publikace Kagero na Ki-84 na straně 73 je foto, kde jsou "křídla" podstatně světlejší než číslice - tam bych to viděl opravdu na žlutou. Měl by to být stroj č. 10 - Nishida.
Ještě jeden dotázek: u Tachikawa Ki-9 uprostřed časopisu je uveden znak Hiragany jako HI - já ho tedy vidím jako TO.
Díky za odpověď a Nipponu zdar - Tydyt


Já na tom obrázku Ki-9 taky vidím TO, v textu se povedl překlep...

barva křídel a "57" u Ki-84 je velkou otázkou - dosud byly všechny mašiny jednotky zcela pravidelně kresleny s černou "57" a žlutými křídly. Z většiny fotek je zřejmé, že spíš byla křídla i "57" červené. Jeví se to tak i na hromadné foto jednotky na základně Shimodate. U jedné mašiny (asi je to ta Nishidova 10) se barvy jeví trochu jinak - tipoval bych černou nebo jinou tmavou číslici "57".....považuji za velmi pravděpodobné, že se marking mašin měnil v čase tak, jak byla chuť a čas jej vylepšovat - osobně jsem vycházel ze zveřejněných fotek (zejména FAOW 19 a MA 451). Zajímavé je podívat se na fotky pásek na rukávech leteckých kombinéz členů jednotky - tam je ten znak také nakreslen.
Martin F
 
Příspěvky: 679
Registrován: 29 čer 2006, 13:14
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod tydyt » 01 čer 2009, 18:09

O.K. Diky za odpoved. Mrknul jsem do FAOW a tam mi pripada, ze u 02, 10 a 21, kde jsou foceni piloti u ocasu, tak jsou kridla svetlejsi, nez cislice 57. U te hromadne fotky zase vypadaji tmava. A u foto, co je pretisteno v REVI u 23 mne pripada, ze kridla jsou jenom bily obrys, bez vyplne. Ale to uz se asi nedovime. Mam obtisky se zlutymi kridly, tak je tam stejne prdnu - snad to tak mohlo byt.
tydyt
 
Příspěvky: 202
Registrován: 04 led 2005, 21:09
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Martin F » 02 čer 2009, 06:20

pokud máte možnost, tak se mrkněte i do MA 451 - tam jsou fotky otištěny v lepší kvalitě, než ve FAOW, kde jsou hodně tmavé...
Martin F
 
Příspěvky: 679
Registrován: 29 čer 2006, 13:14
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Dolin » 02 čer 2009, 06:44

Děkuji za nové Revi. Ten "chronicky netěsnící motor" LaGGu je teda něco neskutečného!!! Dlouho jsem tam hledal zásah z německého 20mm kanonu,......bo toto není normální!!!!! :grin: :grin: Špičková fotka!!!!
Spomienka na slávne 20. storočie: Striedavo sme kľučkovali medzi padajúcimi bombami a padajúcimi hovnami,.....
A všade samé čisté zásahy!
„Nesouhlasím s tím, co říkáš, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci.“ — Voltaire
Uživatelský avatar
Dolin
 
Příspěvky: 9826
Registrován: 15 čer 2006, 12:36
Bydliště: Hrušky
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Lonestar » 02 čer 2009, 07:32

Dolin píše:Děkuji za nové Revi. Ten "chronicky netěsnící motor" LaGGu je teda něco neskutečného!!! Dlouho jsem tam hledal zásah z německého 20mm kanonu,......bo toto není normální!!!!! :grin: :grin: Špičková fotka!!!!

vidíš - a to mi na soutěžích nadávaj, že mám na LaGGu "přehnanou patinu" :grin: :grin: :grin:
Build what YOU want, the way YOU want to, and above all - have fun!
ХУ А Ю ТУ ФАКИН ЛЕКЧА МИ ???
Uživatelský avatar
Lonestar
 
Příspěvky: 3420
Registrován: 16 črc 2004, 20:05
Bydliště: Botenwald bei Stauding
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Dolin » 02 čer 2009, 08:24

Né fakt já sem na to hleděl jak puk,...jak mu to chčije z motoru, dole přes chladič ana zemi jaká je kaluž,....jen mě napadlo,..nebyla to nějaká nehoda? Myslím třeba prasklá hadice nebo tak něco? Takto to snad nemohlo být "reál" vždycky nebo jo? :o
Ale zase pokud jo tak celkem v pohodě s korozí a vlhkem,.....promaštěno až po směrovku! :-D
Spomienka na slávne 20. storočie: Striedavo sme kľučkovali medzi padajúcimi bombami a padajúcimi hovnami,.....
A všade samé čisté zásahy!
„Nesouhlasím s tím, co říkáš, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci.“ — Voltaire
Uživatelský avatar
Dolin
 
Příspěvky: 9826
Registrován: 15 čer 2006, 12:36
Bydliště: Hrušky
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Lonestar » 02 čer 2009, 08:55

Dolin píše:Né fakt já sem na to hleděl jak puk,...jak mu to chčije z motoru, dole přes chladič ana zemi jaká je kaluž,....jen mě napadlo,..nebyla to nějaká nehoda? Myslím třeba prasklá hadice nebo tak něco? Takto to snad nemohlo být "reál" vždycky nebo jo? :o
Ale zase pokud jo tak celkem v pohodě s korozí a vlhkem,.....promaštěno až po směrovku! :-D

fotek takhle zasraných LaGGů je více - mrkni i do REVI 68 a(nebo) 69, tam bylo taky pár pohledů na motor a podvozek
Build what YOU want, the way YOU want to, and above all - have fun!
ХУ А Ю ТУ ФАКИН ЛЕКЧА МИ ???
Uživatelský avatar
Lonestar
 
Příspěvky: 3420
Registrován: 16 črc 2004, 20:05
Bydliště: Botenwald bei Stauding
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod VojtaH » 02 čer 2009, 08:58

Lonestar píše:
Dolin píše:Né fakt já sem na to hleděl jak puk,...jak mu to chčije z motoru, dole přes chladič ana zemi jaká je kaluž,....jen mě napadlo,..nebyla to nějaká nehoda? Myslím třeba prasklá hadice nebo tak něco? Takto to snad nemohlo být "reál" vždycky nebo jo? :o
Ale zase pokud jo tak celkem v pohodě s korozí a vlhkem,.....promaštěno až po směrovku! :-D

fotek takhle zasraných LaGGů je více - mrkni i do REVI 68 a(nebo) 69, tam bylo taky pár pohledů na motor a podvozek


Se divím, že za to někoho z konstruktérů nezastřelili, při tehdejších zvyklostech... :wink:
Hotovo: Bf 109G-6, Focke-Wulf Ta 183 Entwurf III, Ki-61-II Hien
Stavím: Micubiši Ki-83, Nakajima Ki-44

Futó fukutsu.
Uživatelský avatar
VojtaH
 
Příspěvky: 10579
Registrován: 10 zář 2007, 13:43
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Lonestar » 02 čer 2009, 09:09

VojtaH píše:Se divím, že za to někoho z konstruktérů nezastřelili, při tehdejších zvyklostech... :wink:


to není otázka konstruktérů, ale dílenského zpracování...
i ruské 100% kopie (ať už licenční nebo bezlicenční) zahraničních motorů měly vždy horší parametry než originál...
Build what YOU want, the way YOU want to, and above all - have fun!
ХУ А Ю ТУ ФАКИН ЛЕКЧА МИ ???
Uživatelský avatar
Lonestar
 
Příspěvky: 3420
Registrován: 16 črc 2004, 20:05
Bydliště: Botenwald bei Stauding
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Dolin » 02 čer 2009, 14:18

K tomu dvojplochu na straně 15 - podle mě jde o fotomontáž - ostrost letadla nesedí s hloubkou ostrosti (http://www.fotoradce.cz/hloubka-ostrosti.php) "země" na pohlednici. Tam se mě zdá ostá jen maximálně ta příkopa a pak už pole ne,...a teda to vypadá že je to éro nad tím polem,....
Druhá věc - letadlo má na tuto polohu nesmyslně stín pod VOP - to by slunce svítilo z úhlu zespoda! nebo teda z boku někde hodně u země,..teda jestli tam nebyl reflektor :-D
Spomienka na slávne 20. storočie: Striedavo sme kľučkovali medzi padajúcimi bombami a padajúcimi hovnami,.....
A všade samé čisté zásahy!
„Nesouhlasím s tím, co říkáš, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci.“ — Voltaire
Uživatelský avatar
Dolin
 
Příspěvky: 9826
Registrován: 15 čer 2006, 12:36
Bydliště: Hrušky
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Michal Bradáč » 02 čer 2009, 23:24

Nejsou ty fotky s olejem znečištěným LaGGem náhodou z nějakých zkoušek? Na jiných fotkách jsou LaGGy čisté.
Jak na tom byl sovětský RD-10 v porovnání s originálním motorem Jumo 004? Měl vždy horší parametry než originál?
Michal Bradáč
 
Příspěvky: 344
Registrován: 30 črc 2004, 18:29
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Lonestar » 03 čer 2009, 06:56

Michal Bradáč píše:Jak na tom byl sovětský RD-10 v porovnání s originálním motorem Jumo 004? Měl vždy horší parametry než originál?

mluvím o předválečných pístových motorech
Build what YOU want, the way YOU want to, and above all - have fun!
ХУ А Ю ТУ ФАКИН ЛЕКЧА МИ ???
Uživatelský avatar
Lonestar
 
Příspěvky: 3420
Registrován: 16 črc 2004, 20:05
Bydliště: Botenwald bei Stauding
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: REVI č. 75

Příspěvekod Michal Bradáč » 03 čer 2009, 19:59

Lonestar píše:
Michal Bradáč píše:Jak na tom byl sovětský RD-10 v porovnání s originálním motorem Jumo 004? Měl vždy horší parametry než originál?

mluvím o předválečných pístových motorech


To mi nedošlo - myslel jsem, že vždy znamená vždy... Možná byli v SSSR nuceni používat jiné palivo než ve Francii u originál Hispano-Suiza? Od doby, kdy začali v SSSR vyrábět M-100, snad u M-105 zvládli vychytat všechny mouchy?
Jsou ty fotky zaolejovaných LaGGů ze zkoušek, nebo z běžného provozu? Nebyl to důsledek zkoušek, kdy šli až na hranici možností motoru a letounu?
Michal Bradáč
 
Příspěvky: 344
Registrován: 30 črc 2004, 18:29
Nahoru

Předchozí

Odeslat odpověď
Příspěvků: 28 • Stránka 2 z 2 • 1, 2

Zpět na REVI

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY