
Všechno vím a všechno znám a to co nevím a co neznám, tak na to se zeptám.
Jakub Vilingr píše:Petr Tomančák píše:A stojí za to ??? Petr
Řekl bych že jo. Je to docela přehledně zpracovaný. Je to v angličtině, což je mi blízké. Výkresy sice nemaj nejty, ale to je zbytečný hnidopišství. V publikaci je hromada dobových fotografií a pak je tam i nafocenej šrot z nějakýho německýho muzea kde je skoro kompletní motor Bramo Fafnir 323. Co mi přijde dokonalý je množství pérovek z manuálů doprovoděných fotografiemi konkrétních detailů. tenhle technickej pohled je v knize převažující. Nejsem si jistej, zda je nějaká jiná kniha takto vyčerpávajícím způsobem zpracovaná, patrně na typ zatím nic nevyšlo (možná polák ála in action, ale to bylo slabý). Mě ta kniha potěšila hodně. Už by to chtělo ten model od ICM. Na E-Dayi jsem si prohlédnul čtvrtkovej shit run od francouzů (myslím že to byl Fonderie) a za těch skoro 14 kil teda dost hustej masakr
Erik Baier píše:to KUBRT - ten šrot je v Něm. tech. muzeu v Berlíně /takže skoro doma![]()
je tam motor, křídla, a skoro kompletní SOP a VOP, kdyby chtěl někdo počítat nejty. Pár fotek mám doma, byl jsem tam minulý týden..
Jakub Vilingr píše:Erik Baier píše:to KUBRT - ten šrot je v Něm. tech. muzeu v Berlíně /takže skoro doma![]()
je tam motor, křídla, a skoro kompletní SOP a VOP, kdyby chtěl někdo počítat nejty. Pár fotek mám doma, byl jsem tam minulý týden..
Faaaaakt? Stojí to muzeum za návštěvu? Copa tam je jinýho zajímavýho? To je to muzeum kde maj i to Arado 96b? Ď
Erik Baier píše:Muzeum je božíííí, běhal jsem tam celý den, mám asi 1000 fotek
letadla jsou na dvou patrech - 1.patro počátky letectví - WWI
2. patro - 30. leta až současnost
Arado je tam takytaky jsem fotil, můžu dát zítra ochutnávku
![]()
mají tam takové špeky jako podvozkovou nohu z Ju290 etc.
Doporučuju
Lonestar píše:Jinak Kubrte, pokud bys chtěl eňo-ňuňo čtvrtkovej Hs-126, tak ho v resinu chystá Vector
Uživatelé procházející toto fórum: vladstepanek a 13 návštevníků