Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ 100 let Velké války (1914-1918) ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Caudron G3 v Bruselu

Odeslat odpověď
Příspěvků: 28 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod kofejn » 21 bře 2007, 12:48

Dobrý den, mám prosbu: nemáte někdo fotky z následujícího odkazu v plném rozlišení?
Díky Michal
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/ebahab ... /my_photos
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod kofejn » 26 dub 2007, 13:20

Nevím jak je to možné, ale dnes už to stáhnout jde, dokonce i bez přihlášení :-D . Takže mám 25MB detailů, ale pořád nevidím lanko na vrchu křídla, co by mělo spojovat křidélka :( . Ale uchycení na vrchu náběžky už jasné je :D.
P.S.: Vzal jsem "trochu" větší sousto, ale snad se s tím poperu :oops: .
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Marek Mincbergr » 26 dub 2007, 13:54

Upřímně, když jsem ho tam před měsícem ohlížel, koukal jsem se (po diskusi na NBK) vedení toho lanka. Na to místo prostě není vidět a podle mne tak jsou dvě možnosti:

- pod potahem křídla
- poblíž náběžné hrany

Myslím, že bych se tam mohl v průběhu letošního roku ještě dostat, tak kdyžtak zvednu foťák nad hlavu...
Mit Gott für Kaiser und Vaterland
Marek
Uživatelský avatar
Marek Mincbergr
 
Příspěvky: 419
Registrován: 23 čer 2006, 05:30
Bydliště: Praha
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod kofejn » 26 dub 2007, 22:23

Ahoj Marku, všechny fotky nasvědčují tomu, že jde opravdu pod potahem, i když pro to nevidím jediný důvod :? . Jestli se tam v září dostaneš, tak to prosím zkus blejsknout s rukama nad hlavou :) , třeba budeš (budu) mít štěstí.
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Marek Mincbergr » 27 dub 2007, 07:58

Ještě jeden nápad. Některá letadla (hlavně ze začátku WWI) neměla tohle spojovací lanko, ale měla tam gumové provazce. Nemůže to být stejný případ?
Mit Gott für Kaiser und Vaterland
Marek
Uživatelský avatar
Marek Mincbergr
 
Příspěvky: 419
Registrován: 23 čer 2006, 05:30
Bydliště: Praha
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod kofejn » 27 dub 2007, 20:47

To slyším prvně :oops: , zajímavá informace - dík. G3 byl v WWI trochu starší "model", tak ještě prozkoumám jeho francouzské současníky.
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod zdesko » 13 úno 2008, 10:42

Nedávno jsem Ti sliboval,že mám někde fotku z DDRáckýho "flígru"..tak tady je,ale je vidět jen táhlo a umístění na konkrétním místě..lanko,ani gumicuk je zase neviditelnej.. :o
Přílohy
Caudr G3_a.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod kofejn » 13 úno 2008, 11:01

Díky. Marek mi už poslal fotky co nafotil v Bruselu a je na nich vidět napínák u náběžky, takže vedení je lankem.

Marku ještě jednou díky [-o< .
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod zdesko » 13 úno 2008, 11:26

..a já jsem zase o něco chytřejší..! Už vím,že G-III měly i křidélka.. #-o
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod kofejn » 06 dub 2008, 22:08

Kdyby někoho zajímalo ovládání křidélek na G3, tak se mi podařilo získat ještě jednu fotku subjektu. Mladík měl asi hodně dlooouhé ruce. :D. Už můžu klidně spát :)
Přílohy
P1010035_.JPG
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod fokker » 07 dub 2008, 06:49

Už klidně spím. Až na drobné detaily to mám stejně. :)
Uživatelský avatar
fokker
 
Příspěvky: 61
Registrován: 01 kvě 2007, 22:08
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod kofejn » 04 kvě 2008, 13:09

Nevíte prosím, jestli někdo dělá odstín fermežové barvy, kterou používali frantíci na svých chmelicích? Snažím se odstín namíchat z lihových Agam - bílá, písková, žlutá a červená a pořád nejsem spokojený. Případně máte-li někdo odskoušený poměr konkrétních barev a raději bych v lihu (kvůli rychlému schnutí). Pokusy s mícháním jsou na přiloženém obrázku a směrovka se mi zdá nejlepší, ale pořad to není ono :? .

Do konce června bych snad konečně mohl vzlétnout :roll:, podrobnosti jsou na našem webu http://jh.comp.cz/ . [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Přílohy
Barva_pokus.JPG
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod zdesko » 04 kvě 2008, 13:32

Kofejne..stejně se nevyhneš dvěma odstínům..jiný odstín byl na plátně a jiný na kovových (dřevěných) dílech..Jestli můžu,tak na tom mezikuse,který je před pilotem,je perfekt odstín na ty kovové(dřevěné)díly kastle a na kýlovce SOP je docela dobrý odstín pro plátno.. :-k Ten odstín na hřbetu trupu (velký díl na fotce vlevo) se mi moc nezdá... :-k Jinak model..: =D> =D> =D> =D> ..prostě paráda..!
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod kofejn » 04 kvě 2008, 13:52

Podle téhle fotky to vypadá víceméně na jeden odstín (kitařské ambice nemám), ale jen ho najít :( . Ty plechy jsou asi jen víc zapatlané.
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
kofejn
 
Příspěvky: 76
Registrován: 21 bře 2007, 11:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Caudron G3 v Bruselu

Příspěvekod zdesko » 04 kvě 2008, 14:36

..jj..já vím..skoro všechny Caudrony v muzeích jsou v jednom odstínu...ale ptal ses,jak to "Frantíci" malovali..no a ti používali odstíny dva..na kovové a dřevěné díly to byla barva vysokého lesku a kvality,no,a na plátno do nátěru (jiného druhu-složení,než na kov a dřevo)byl přidáván práškový hliníkový bronz.. Zvyšovalo to odolnost plátěného potahu proti přírodním jevům.. :arrow: V muzeích jsou tuším všechny Caudrony sice staré..ale předtím už restaurované... :x
..jo,a tenhle "bruselskej" Caudron je anglická verze sloužící u RNAS.. :-k
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 28 • Stránka 1 z 2 • 1, 2

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY