Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Skupinové a tématické stavby ‹ Československé letectvo 1945-1954
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

1/72 K-65 (Fiesler Fi-156) Academy

Odeslat odpověď
Příspěvků: 16 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

1/72 K-65 (Fiesler Fi-156) Academy

Příspěvekod Michal Dub » 09 led 2006, 08:36

Tak jsem o víkendu vytáhnul obě dvě stavebnice a přesvědčil se se o tom, že pěkně kecám. Skoro složena plechařina od Extratechu do interiéru představuje pouze pilotní sedačku, na zbytek jsem onehdy pro nedostatek podkladů neměl sílu. Takže vlastně začínám od nuly.

Oba modely by měly být s lepty Extratech. Jeden by měl být vojenský a druhý "civil" od bezpečnostního letectva. Obtisky mám APC, na jejich OK-BZI jsem našel dvě foto, na HO-17 ani jednu, nemáte náhodou někdo? Druhá drobná potíž je v tom, že naše stroje byly většinou neozbrojené (respetive nenašel jsem ozbrojenou) a tedy snad třímístné přičemž většina podkladů se věnuje bojovým strojům (stejně tak lepty). V tomto směru uvítám jakoukoliv pomoc...
Přílohy
K-65 01.JPG
K-65 02.JPG
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Michal Dub » 03 úno 2006, 08:11

Takže po vyčerpávajícím studiu podkladů musím jednu mašinu odsunout, protože vojenské stroje jsou záhada sama. Co se týče vlastního modelu, očekával jsem pohodovější stavbu. Nejvíc mi vadí že skleník kabiny nanavazuje plynule na linii trupu, ale je o tloušťku kabiny vyšší a šněrování na spodku trupu je tak realistické že jsem ho musel obrousit. Pokud někdo má nápad jak ho znovuvytvořit, tak jej uvítám. Lepty Extratech vypadají velmi pěkně, bohužel celý plechový kokpit je po úpravě plastových výlisků užší a kontrukce kterou má znázorňovat nevypadá věrohodně, protože při pohledu zepředu tvoří takové plechové "V" v plastovém "U"...

A měl bych dotaz jestli má někdo tip jak pevně slepit průhledné díly? Vteřiňák mi vytvoří trochu mléka, clearfix to zase neudrží pohromadě...

Nějaké to foto snad dodám po víkendu.
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Libor Jekl » 03 úno 2006, 08:25

Šněrování má určitě v leptu Eduard, ale je to je asi celkem drahá investice pro jednorázové použití,ne?
Na pevný spoj průhledných dílů se mě nejvíc osvědčil vteřiňák, skla předtím natřu Futurem a fertig.
Merlins always drip oil... If don't... worry!
Uživatelský avatar
Libor Jekl
 
Příspěvky: 2234
Registrován: 22 dub 2005, 11:00
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavel Klouček » 07 úno 2006, 15:14

Michale zrovna mi při procházení L+Kček padla do ruky ta fotka na ty dva paragány v kabině a pilota. Tuším žes ji měl na Airwarfareforu. Je to z modelářství na Štorcha, ročník snad 85 nebo 84. Ten zadní hejhula určitě nesedí čumákem po směru letu, je tak nějak divně buď bokem a nebo zádama dopředu a našprajcoval se jenom aby dostal ksicht na fotku.
Pavel Klouček
 
Příspěvky: 7445
Registrován: 28 pro 2004, 07:28
Bydliště: Liberec
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Michal Dub » 07 úno 2006, 15:26

PaKlo píše:Michale zrovna mi při procházení L+Kček padla do ruky ta fotka na ty dva paragány v kabině a pilota. Tuším žes ji měl na Airwarfareforu. Je to z modelářství na Štorcha, ročník snad 85 nebo 84. Ten zadní hejhula určitě nesedí čumákem po směru letu, je tak nějak divně buď bokem a nebo zádama dopředu a našprajcoval se jenom aby dostal ksicht na fotku.


Přesně takovej závěr jsem taky učinil, nicméně aby to bylo ještě zajímavější tak podle
vzpomínek pilota K-65 Z. Bedřicha tam prý vzadu měli na sednutí jenom popruh ..
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Zbyněk Červený » 07 úno 2006, 19:19

:lol: :lol: :lol:
Zbyněk Červený
 
Příspěvky: 939
Registrován: 16 črc 2004, 11:57
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Michal Dub » 08 úno 2006, 07:06

Pavel Š píše: Michale, když si uvědomím tvé tempo stavby, tak bych tam fláknul buď ten pás nebo bych tam dal třeba bednu s lahváčema, hlavně ať už začneš stavět :grin: :grin: :grin: :twisted:


Já jsem delegoval že jsem Úbéčko, takže mi to musí být všechno jasný předem :lol:
Krom toho se neboj, mám na to ještě jednou tolik času a doma novej brus (triplexe) :P
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Libor Jekl » 08 úno 2006, 07:22

Michal Dub píše:Krom toho se neboj, mám na to ještě jednou tolik času a doma novej brus (triplexe) :P


Tak co kapitano, nezadřel jsi ho včera (ten kompresor)? :tongue:
Merlins always drip oil... If don't... worry!
Uživatelský avatar
Libor Jekl
 
Příspěvky: 2234
Registrován: 22 dub 2005, 11:00
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Michal Dub » 08 úno 2006, 07:29

Libor Jekl píše:
Michal Dub píše:Krom toho se neboj, mám na to ještě jednou tolik času a doma novej brus (triplexe) :P


Tak co kapitano, nezadřel jsi ho včera (ten kompresor)? :tongue:


Nezadřel :twisted: Je to bezva, akorát u nižších hodnot tlaku okolo nula nula nic to vypadá, že to má
potíže s regulací. Šplíchal jsem zkušebně jen vodu (kvůli smradu) ale o víkendu přijdou barvy :P
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Martin Černý 'Černoch' » 08 úno 2006, 07:43

Michale do Modelbrna to postavíš? :grin:
El Negro
KPM Kaznějov
http://www.armycast.cz/
Uživatelský avatar
Martin Černý 'Černoch'
 
Příspěvky: 22593
Registrován: 16 črc 2004, 13:52
Bydliště: Česká Bříza
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Michal Dub » 08 úno 2006, 07:45

Martin Černý 'Černoch' píše:Michale do Modelbrna to postavíš? :grin:


Záleží na tom co? :grin:
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Martin Černý 'Černoch' » 08 úno 2006, 08:08

Záleží na tom jestli to vůbec někdy postavíš :grin: :lol:
El Negro
KPM Kaznějov
http://www.armycast.cz/
Uživatelský avatar
Martin Černý 'Černoch'
 
Příspěvky: 22593
Registrován: 16 črc 2004, 13:52
Bydliště: Česká Bříza
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Michal Dub » 20 bře 2006, 08:32

Jelikož se blíží závěr soutěže tak jsem se po období nechutenství zase pustil do práce.
Interiér je upraven z plechů Extratech, tj. jen boční konstrukce přímo nalepená na plastové výlisky,
podlahu jsem použil ze stavebnice a budu tvrdit že onen schod je to třetí nouzové sedadlo nebo bedna s lahváčema...
Přílohy
K-65 04.JPG
K-65 03.JPG
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Michal Dub » 30 bře 2006, 06:31

Tak mi to nedalo a trošku jsem to třetí nouzové sedadlo dopracoval a nachystal si i to druhé pro cestujícího.
S tempem stavby to nenínijak závrátné a do 31.3. to asi nestihnu, ale kdo to měl vědět že K-65/Fi-156 je takovej zakletej?
Přílohy
K-65 05.JPG
Michal Dub
 
Příspěvky: 2137
Registrován: 21 úno 2005, 08:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavel Klouček » 30 bře 2006, 08:02

Tak tomu se říká ..... ehmmmm ..... já si vzpomenu ..... už to MÁM - VÝMLUVY :grin: Který éro není zakletý.
Pavel Klouček
 
Příspěvky: 7445
Registrován: 28 pro 2004, 07:28
Bydliště: Liberec
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 16 • Stránka 1 z 2 • 1, 2

Zpět na Československé letectvo 1945-1954

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY