Tak som včera konečne po nejakých troch rokoch s nutnými prestávkami kvôli duševnému oddychu a chýbajúcej správnej modelárskej nálade dokončil svoju Mi-17...Kamufláž som prestriekaval na vrchu dvakrát,spodné plochy trikrát,vďaka mojej "pozornosti".Keď si tak zrekapitulujem stavbu,tak som rád,že som túto mašinu vôbec dorobil,vrtulníky nechcem na svojom stole vidieť minimálne päť rokov Pár drobností k stavbe:keďže sú otvorené zadné vráta,rovnako prakticky celý kokpit,tak som ho bol samodonútený značne vylepšiť,nekupoval som k tomu však žiadne doplnky,v pilotnej kabíne sú nové stropné pulty,kniple,stredový panel,prakticky na všetkom som musel čo to dorobiť.V nákladnej kabíne je nový strop,vzpery na sedačky,dorobené detaily na vrátach,naviják nad dverami....Fotky nie sú nič moc....
tak na dĺžku má Mi-17 cca 34 cm,kužeľ rotoru cca 27 cm. Spodné plochy som pôvodne striekal ako prvé,potom vrchnú camo,ale keď som si spôsobil zospodu na trupe odlúpenie konečnej vrstvy laku,tak som musel vymaskovať nanovo prechod medzi vrchnou a spodnou camo a de facto je spodná striekaná až ako posledná,ale len na trupe.Nosník je v tej pôvodnej svetlošedej.Vymaskovať sa mi to podarilo ale na počudovanie dobre,tak nie je vidieť,že som to musel opravovať.S fotením interiéru bude dosť problém,pretože som na mašine zvýšil zdvih prednej nohytak sedí viac na chvoste a kokpit moc foťákom nezoberiem,tie bočné okná sú dosť hrubé a skresľujú....ale skúsim
dekály som nasyslil,ako sa dalo.Znaky od Propagteamu ale mierka 1/48,pasujú dobre,evidenčné čísla z aršíku tiež od Propagteamu na československé(české?) letectvo,sú tam tvary na MiGy-21,23,29 a L159. Tak jeden typ na MiG-21 sa fakt presne hodil.No a ostatné drobnosti,ako som doma našiel...
gratuluji, velmi zdařilá 17, jenom to možná chtělo podhustit hlavní podvozek, nejsem znalec slovenských 17, ale neměla by mít na hlavě nosného rotoru antivibrátory?