založil jsem téma, ale nevím kdy začnu stavět, nebudu mít moc času... (vždyt' na to mám tři měsíce) mám taky problém s kodem na přední část trupu, zatím žádný nevlastním tak hledám
tak jsem začal motorem, něco jsem vystříhal, začistil a slepil. Posílám foto sedaček, které doplnuji leptama od Edy. Z odlévaných sedaček použiju jen polstrování záhlavníku.
tak jsem trochu poskočil , slepil jsem přední část trupu. Pilotní prostor je doplněn leptama, vše šlo v pohodě sestavit . Těžký problém nastal s kompletací přední podvozkové šachty, vstupního ústrojí a krytu lafet kanonu . Podvozková šachta je hrozná. Ve vstupním ústrojí jsem zatmelil přistávací světlomet.
Pilotní prostor ještě doladím, není to konečná podoba. Sedačky tam jsou pouze vloženy. Odlévané sedačky nešly bez úpravy do prostoru usadit
Kacere z vrchoviny, nechci Ti do toho kecat, ale neni to takhle naaahodou v tom, ze UTIna je odvozena od starsiho provedeni, zatimco Tamka je biska? Nekde jsem o tom slysel nekoho vypravet...
Na toto téma jsem nedávno rozpoutal na nymburským vebu rachot . Je pravda že různé směrovky byly zjištěny u jednomístných verzí a k Utince se nik nevyjádřil. Já mám na Utince ostrou směrovku a s tím už nehodlám nic dělat
ach jo , asi jo , rozhodl jsem se to vrátit zpět. Cvičné řezání a tmelení není k zahození . Naštěstí jsem řezal opatrně a šlo to vrátit zpět s minimálním poškozením Jinak a jednoduše : magora, jsem dělal naposledy!!!!!!!
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!! Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!! Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
tak jsem si celej den hrál s vocasem, stříknul jsem ho surfajsrem, přeryl,znova přetlemil a zase přeryl a čeká mně to ještě jednou tlemení a broušení, tlemení a broušení a tme................