Už se tady probírala chybka v konstrukci přístrojové desky s pedály, která podle návodu nejde vložit do slepeného trupu. Nejjednodušší řešení je zaštípnout (zkrátit) tenké podpěry bočnic na které dosedá kryt nad přístrojovkou. Jen na šířku pedálů. Vzniklou díru zakryje samotná dosti široká přístrojová deska. Jde to udělat už i na slepeném trupu.
Na margo palubovky, ja som nemal problém ju dať do zlepeného trupu bez toho aby trebalo čokoľvek obrusovať/rezať, dalo sa vložiť pod uhlom a potom to tam pekne vošlo (aspoň v mojej stavbe).
Mi se velmi líbí mimo jiné hlavně zvolený typ stříbrné barvy. U několika jiných modelů jsem postřehnul, že má stříbřenka jakousi zrnitou strukturu, která tak nějak nepůsobí modelově. Tady je to jedním slovem perfektní
Mohl bych vědět konkrétní značku a typ stříbřenky? Děkuji.
Díky za hodnocení. Arrow: Ano jde to. Jednu jsem takto usadil, ale bez nalepeného zaměřovače a bez nalepeného kniplu. Je tam riziko odření barvy nebo případně ulomení nějakých leptů v kokpitu.
jirie: oba Mustangy jsou dělané hodně starou a oživovanou Gunze SM01 super fine silver. Myslím si, že jemností překonává i metalizéry MrPaint. Křídlo a plátěné části jsou dělané gunze C159 trošku utlumenou šedou barvou. Tato kombinace vydrží i wash a syntetické ředidlo. Oproti C8,která se musí zalakovat, protože povolí pod syntetikou.
Drobná připomínka ke kamufláži: u P-51D-10 od 325.FG "Mary Mac" má Eduard v návodu zřejmě chybu ve zbarvení konců křídel, řešilo se to zde. Tohle ale samozřejmě není Tvoje chyba.
A ještě dotaz ke stavbě: jak jsi řešil spasování těch čelních štítků kabinky? Dívám se, že to máš bez náznaku sebemenšího odskočení, což jsem zatím u nikoho neviděl.
Krása střídá nádheru Kvituji správně osazené překryty kabiny, ale chtělo to, pohlídat si i polohu (výšku) pancářové desky za sedačkou, aby tam byla mezera mezi rámem překrytu.