Academy má pro všechny svoje verze ( tuším, že B,C,D,E,F,G, deriváty a Angláni) jednotné křídlo, kde by měly být umístěny:
mezi motory 2 nasávací otvory pro chladiče oleje
vně motorů pak po dvou nasávacích otvorech pro turbokompresory.
Sání pro turbo je naznačeno jen reliefem, chladiče olejů jsou opomenuty pak úplně, Takže pro verze E,F a G je dle mého nutná zdlouhavá cesta řezání, vrtání a tmelení za 12 tělními otvory. Budiž.
Ale předchozí verze ?
Moc fotek na náběžnou hranu křídla verzí B,C a D jsem nedohledal a Béčko snad ještě turbokomprespory neměly. Kde měly chladiče oleje, nevím.
Nevyzná se v tom někdo?
Díky

Byl to prostě kluk, co si věčně jen lepil modýlky letadel a pod stolem leštil tágo
K.Vonnegut jr.
K.Vonnegut jr.