Model netřeba představovat. Stavba byla pohodová. Kromě vrtule vše stříkané barvami ATOM. Lak Tamyia.
Zajímavá je historie skutečného letounu „bílá 46“. Letoun byl vyroben v létě 1944 pod výrobním číslem 1446 a přidělen 11.Sentai, konkrétně její 2.Chutai. Ta byla v té době operačně nasazena na Filipínách. Zde byl letoun v roce 1945 nalezen Američany a na rozdíl od ostatních jej nečekalo sešrotování, ale byl vybrán ke zkouškám v USA. Po nutných opravách, ve stříbrné barvě a s označení S17 na směrovce, znovu vzlétl v roce 1946. Po ukončení zkoušek byl předán do armádního muzea, kde vydržel do začátku padesátých let. Následně se stal majetkem soukromé sbírky Edwarda T. Maloneyho v Kalifornii. Zde byl opraven, získal zpět „válečné“ zbarvení a byl předváděn v letových ukázkách v rámci různých air show. V roce 1973 se vrátil zpět do Japonska, kde byl umístěn v armádním muzeu. Během dalších 20. let byl majetkem několika muzeí v Japonsku. V devadesátých letech se stal chátrající Hayate součástí sbírky muzea v Chiranu, kde prošel rekonstrukcí a je vystaven dodnes. Jedná se, pravděpodobně o jediný přeživší Ki-84 na světě.