Samolitr ,že tohle nikdá nevzlétlo ,ale mám doma knížku československá letadla od V.Němečka ,kde je zmínka že počátkem roku 1933 putovala na MNO nabídka stíhacího letounu A-102D. Šlo o velmi slibný projekt, při jehož výpočtu se objevila rychlost dosud u nás nedosažená – 421 km/h. Avšak na MNO dosud trvala nedůvěra k hornoplošníkům, upevněná obtížemi s letouny Avia ve dvacátých letech a MNO tedy nedalo souhlas ke stavbě A-102D. Bylo však zřejmé, že i v samotné kanceláři Aero byli poněkud nejistí nad problémy, které by řešení takového stroje přineslo. V celokovovém řešení kostry neměli přece ještě takové zkušenosti a zejména koncepce dornoplošníku byla nesmírně náročná. Proto při vývoji prototypu pro druhé kolo soutěže na standardní stíhací letoun, vyšel vítězně typ Avia B-534.Aero proto obrátilo pozornost k hornoplošníku Aero 102,který jako prototyp měl výborné letové vlastnosti ,ale absence přistávacích klapek měla za následek nebezpečně vysokou přistávací rychlost.
Já se rozhodl podle náčrtku v knize ,nějak přibližně vydlabat tenhle neuskutečněný projekt. Chtěl jsem ponechat co nejvíc podobný trup z hornoplošníkem A102,délka a šířka je naprosto shodná ,polovina trupu ,plech a za pilotem trup potažený plátnem ,který jsem napodobil vytažením nití z plastu,křidla jsem se rozhodl udělat k vůli klapkám celokovové a ryté podobně jako P26 peashooter.Trup je samodomo ,křídla jsou ze směráckeho fokkeru S11 ,na kterém jsem pobrousil odtokovou hranu ,nějakou vrtuli jsem našel ve zbytkách a i když se mi zdála nějaká divná, opačná ,tak na A102 taková opravdu byla ,poutací pásy ,drátek a páska ,různé zbytky jsem použil a tak.. Ještě hodím fotky z čeho jsem to soustružil ať je vidět , že opravdu bydlím v jeskyni ,sice to jen píši ,ale už mě z toho bolí pusa , kdo to četl celé ,omlouvám se, že jsem mu vzal půlku života