Discus pilot píše:V zime zásadne lietame so žalúziami chladenia oleja zavretými + s deklami v čelnej maske.
Vlečná si buble celú prevádzku,vypíname ju len pri tankovaní.
Dakujem velmi pekne za info, mate uplnu pravdu. Toto bola moja dilema pri poslednych fotkach OK-JCA zo zaciatku decembra, vtedy som uz mal kridla skompletovane aj s otvorenou klapkou, ale hlavny podvozok tesne pred nalepenim. Nastastie je na tejto foto, podla ktorej chcem spravit malu dioramku, zaluzie otvorene. Ak by to tak nebolo alebo ak by lyze boli iny typ ako ponuka Eduard v 3d tlaci, tak by som povodny plan nemenil. Napisal som to velmi nesikovne, skratka Trenery maju vacsinou tu nadrz viditelnu a uprava stavebnice nie je nic dramaticke a neohrozuje to pevnost ani geometriu napojenia kridla.
Ak prosim mate viac info ohladom deklov v celnej maske, to je len nejaky vyrezany papundekel, alebo nejaka specialna zaslepka od vyrobcu? Na foto z hangaru prave tieto otovry zakryva vrtula, vyzera, ze tam je v hlavnom otvore nasrobovany nejaky biely nosnik a horne trojuholnikove otvory su zapchate nejakymi tvarovanymi penami s ruckou.