Stavba víceméně z krabičky plus nevyhnutelně nějaká ta vlastní výroba zapříčiněná mojí poněkud pedantickou náturou. Pásy od Eduardu, Venturi od S.B.S. a kulomety od Mini World a GasPatch. Čekání na ten správný motor od Michala Zervana bylo sice poměrně zdlouhavé, nicméně výsledek podle mého názoru za to čekání stál.
Natíráno štětcem obvyklým mixem syntetik Humbrol, Model Master, Revell a Tamiya, kokardy od Xtradecal, sériová čísla kombinovaná z různých obtiskových aršíků z vlastních zásob. Nakonec pouze písmeno "F" na směrovce pochází z obtisků ze stavebnice. Kokardy na křídlech mají pro dané období poněkud neobvyklou velikost a umístění, ale mám teorii. Ony totiž mají stejnou velikost a umístění jako na námořních bratříčcích Gordonů - Fairey Seal. Takže podle mého názoru byla křídla pro Gordon II pravděpodobně převzata přímo z výrobní linky/skladových zásob Sealů, a nikdo nepovažoval za důležité přemalovat výsostné znaky podle předpisů platných pro RAF po roce 1934.
Jako obvykle v mém případě, hereticky bez výpletů.
Mimochodem, připadá mi lehce nepatřičné, že vám dneska prezentuju letadlo, které bylo před 90 lety používáno v Palestině k potlačení povstání způsobeného zvýšeným přílivem židovských přistěhovalců prchajících z Evropy před Hitlerovou Třetí říší. Dnes máme rok 2023 a bohužel, jak se zdá, uspokojivé řešení situace v regionu je stále v nedohlednu ...
Patrik Meixner