Podle návodu má podvěsy na pumy, tak jsem tam dvě zavěsil. Asi je to nesmysl, četníkům by nebyly na nic. Ale historickou věrnost jsem neřešil. Díky za pochvalu, potěšily.
Sranda byla s maskováním červených linek. Dělal jsem to poctivě z maskovací pásky, no pakárna. Pak jsem si všiml, že masky od Eduardu na to myslí a jsou tam taky. Mohl jsem si ušetřit pár hodin práce.
Jako shortrun, kterým se spíš vyhýbám, se stavebnice stavěla docela dobře. Přeryl jsem linky, zvýraznil pár nýtů. Malá sklíčka pod kabinou vepředu jsem udělal ze zasklívacího lepidla Revell. Chyb a škaredostí je tam dost, ale hlavně se mi nepodařil překryt kabiny. Seděl vcelku dobře, ale když jsem zpevňoval uchycení tamiyáckým extra thin, asi mi zatekl dovnitř a výpary trochu zamlžily vrch prosklení. Nejhorší ale byly masky (teď přesně nevím značku, jsou černé), které při odstraňování brali sebou i barvu z rámování. To už se mi nechtělo znovu maskovat, tak jsem opravoval od ruky štětcem. Zlaté eduardí masky... Barvy - základ břidlicová Vallejo Air, šedá je namíchaná z Gunze H, zelená naspod je Tamiya. Pak následovalo stínování a zesvětlování. Odřeniny jsou hliníkovou pastelkou, focení je dost vytáhlo, zase tolik výrazné nejsou.
Překvapilo mě, že tohoto pro mě vcelku neznámého letadla bylo vyrobeno přes 2500 ks všech tří verzí. Škoda, že Mk.II nemělo torpéda, moc by se mi tam líbilo. Záměr byl podvěsit bombu, chtěl jsem najít, jakou má mít barvu a pak jsem na ni už zapomněl.
náhodou se ti povedl ,pěkně se na tu příšeru kouká ,stříbrnou tužku mám doma taky ,už ji používám málo ,nejraději solím na stříbrný podklad ,nebo vodičku na odřeniny od migu, ta tužka je supr ,ale jak se jednou sní rozjedeš ,jde to tak snadně, že člověk neví, kdy přestat , jak říkám pěkný kousek