Květnové Letectví ročníku 1924 nám přináší technický popis a základní data:
motor Walter 60HP, rozpětí 8.80 m, délka 5.42 m, výška 2.38 m, nosná plocha 9.80 m2, váha prázdného letadla 292 kg, únosnost 125 kg, váha v letu 417 kg, zatížení na 1 m2 42.6 kg, zatížení na 1 HP 6.95 kg, největší rychlost při zemi s plným zatížením 165 km/h, nejmenší rychlost v letu vodorovném 80 km/h, rychlost přistávací 60 km/h, stoupavost s plným zatížením: 1000 m za 2 min. 55 vt., 2000 m za 10 min., dosažitelná výška 4500 m
Koeficient bezpečnosti nosného systému je 10. Křídla až k zadnímu podélníku kryta dýhou, celé křídlo potažené plátnem. Křidélka a jejich táhlové ovládání z ocelových trubek, vzpěry také, profil docílen dýhovým krytem. Trup obdélníkového průřezu ze dřeva a dýhy. Kormidla z ocelových trubek, řízena lany. Ostruha z ocelových pružin.
Díky informacím od Pepy Studeného si můžeme udělat opět podrobnější obrázek o jednotlivých kusech, takže se dozvíme, že k 15. únoru 1925 je většina kusů uskladněna u VLPS (neuváděno jen u v.č. 2 a 5, v.č. 6 už je tou dobou zrušené) a následně téměř všechny přeživší kusy (neuváděno u v.č. 3 a 9) procházejí repasí u Hlavních leteckých dílen v Olomouci, kde jsou vykazovány k 15. dubnu 1926.
Naposledy upravil Pavel Klouček dne 10 úno 2022, 11:13, celkově upraveno 4