

Berte následující jako možné rozšíření obzorů,nijak se tím netrapte,moc lidí si toho stejně nevšimne.

Řekl bych že máte obráceně technické tabulky na listech vrtulí Curtiss Electric.
První řádek DWG. NO. XXXXX byl u náběžné hrany listu ,odkud se celá tabulka četla.
U takto umístěných tabulek to byl standard který držel jak Curtiss,Aeroprop tak i Hamilton (u tabulky rovnoběžně s osou listu !).
Pro představu dám listy dávané na P-47, což je jedno,jde o umístění - směr čtení tabulky.
Ať se daří

PS. Vrtule Curtiss Electric trochu přispěly ke špatné pověsti B-26.
Elektrický systém přestavování úhlu náběhu listů byl poměrně náročný na údržbu který ne vždy šlo v polních podmínkách na nově zaváděných B-26 dodržet. Hlavně ze začátku služby docházelo za letu občas k samovolnému přestavení listů a "přetočení" motoru a jeho ztrátě ve smyslu použitelného výkonu (pokud tedy nedošlo díky "přetočení " k úplné vnitřní destrukci motoru).
Ne každý pilot pak zvládl let zpět jen na jeden motor,spolu s velkým plošným zatížením, velkou přistávací rychlostí a nestabilitou bylo zaděláno na problémy hned od začátku.