Ten nejjednodušší způsob je patka před a za kolem a přes ní upěvňovací pás, kterému nikdo neřekne jinak než KURTA. Je to zkomoleno z německého Gurten.
Počet a umístění kurt a patek se liší podle toho, kde to auto je naloženo a kterým směrem
Je logické, že nejvíc se váže první a poslední auto. A neptejte se mě, proč když je auto pozadu se musí vázat víc než popředu, prostě to tak je. Jestliže někam před kolo nejde dát patka, z důvodu, že je třeba zrovna v té díře, co cy se hodila nosník, tak se dává další kurta navíc.
Patky se taky nedávají, když se dává kolo do propadla. Je to z důvodu snížení výšky. Protože auta jsou čím dál větší - móda SUV a my máme pořád stejné limity. Tak se udělá díra pro kolo, která nahradí patku. Otvor pro kolo se určuje podle velikosti kola. Kolo by mělo být 1/6 výšky v prohlubni
A nebo může být kolo zvednuté na houpačce v takových brýlích, nebo dvou příčnících.
Stavím pomalu,ale jistě