http://www.specialhobby.net/2020/01/reg ... ebaly.html
David Hényk píše:V pohodě o nic nejde. Já jsem s ním komunikoval na 72foru a na základě dodaných fotek se uvolil přidat ty kotvy a chybějící kód na spodní křídlo do chystaného aršíku, který bude vydaný pro FrRom separátně..společně s dalšíma kamo.
BTW jak se dívám na fotku té kořistní japonské mašiny, tak se mi zzdá, že to není verze s tím kulatým chladičem, ale má takový ten "ušatý". Sorry za ten popis, ale snad víš co mám na mysli. Našel jsem jsem na to jen jednu fotku a ještě v mizerné kvalitě. Nemám ji ani v úmyslu stavět, ale zaujalo mě to. Tak jestli na to máte u vás nějakou jinou fotku, ze které je jasné jaký chladič tam byl, tak pak jako bych nic neřekl.
Obávám se, že chladič kořistního stroje vypadal jako u TOE verze, ale trup byl hubený jako u A2/B2. Bohužel Francouzi mastili chladiče jak potřebovali. Takže i když knihy a výkresy uvádí pro verzi A2/B2 jiný(menší) chladič, mohl být namontován větší, z verze TOE. A naopak. Proto jsme nenabídli v krabičce Potez 25TOE ČS pilotů. V knize ‘Na nebi sladké Francie’ je sice u bokorysu a fotek popiska Potez 25TOE, ale bohužel to TOE není. Je to právě takový parchant, s chladičem TOE a trupem A2/B2. Bohužel chladiče se nedají prohodit, protože na ně navazují i boční a spodní kryty motoru. Ty jsou rozdílné. Až budeme dělat verzi Aeropostale, tak vyrobíme přechodové kryty motoru. Budeme muset, protože Aeroposlale měla 5 nebo 6 kusů a každý byl jiný. U každého stroje byla kombinace trupu a chladiče jiná. Asi v rámci standartizace.
