Já teď na tu 1/72 nemám čas, musím dělat na 1/48 a jiných projektech. Až to trochu poleví, tak se na tu 1/72 podívám, jestli je to realizovatelné. Jde jen o to, jestli je průřez trupu v místě napojení přídě jakžtakž v měřítku. Pokud by tam byl opravdu rozdíl ve výšce 1,5mm na 20mm, tak s tím nic nevykouzlím. Myslím, že mi doma zůstala jedna ML od Italerky (Zvezdy), tak zkusím vytisknout cvičně 1/72 a uvidím.
MiGy-21MF 1:48 hotovo 9413, Rozestavěné MF: 9805 a 7702+(Tatra141) MiG-21PFM:7909
Ahoj Martin, nadväzujem na moju SZ na Teba .... aj na príspevky v tomto vlákne ... a dávam to sem, aby to bolo užitočné pre všetkých.
Pri Tvojom stanovisku (ak som ho správne pochopil) a hodnotení problematiky možnosti narúbovania korekčných čumákov pre mierku 1/72 vychádzaš s rozmerov modelov Zvezda/ Italeri a uplatňuješ to isté stanovisko aj pre modely od R.V.A /KP.
Tu vo vlákne bolo tiež písané, že R.V.A./KP (aspoň teda tvar čumáku) je odvodený od spomenutej Zvezdy/Italeri. Je to 100%-tne potvrdená pravda, alebo len domnienka? Lebo túto vedomosť som doteraz nemal , resp. mi to asi uniklo, prípadne nemám dostatočný prehľad, čo je celkom možné. Každopádne "Scalemates" neuvádza priamu (resp. žiadnu) súvislosť medzi zmienenými stavebnicami R.V.A a Zvezdy.
Mám obe tieto stavebnice doma a teda nebol by problém porovnať základné rozmery v mieste rúbovania .... či to R.V.A/KP nie je na tom náhodou lepšie z pohľadu "tej výšky resp. rozmerov" v danom priereze rúbovania.
EDIT : .... a bol by som späť v hre so svojimi R.V.A ....
Naposledy upravil ferost dne 04 pro 2019, 15:18, celkově upraveno 2
Díky Martine Kolik těch třiadvacítek u Red Eagles sloužilo a v jakých verzích? Zajímavý je také rozdíl v hodnocení tohoto typu ze strany amerických pilotů a našich, které se podle mého názoru docela rozcházejí. Byl v letových kvalitách jednotlivých verzí takový rozdíl?
The person posting this video is the author of the Red Eagles book about MiG’s in the US, the 4477th test squadron. It is a fantastic book by Steve Davies!!!
The initial MiG-21F-13 were from Indonesia. They were some of the very early production 21F-13! You can have a look at one of them here in Europe. Brussels’s museum received one from the US, ex Tonopah aircraft! It was ex Indonesian F 2157, factory No.74212107 and served in US as 77.
The MiG-23MS arrived in November 1980. One surviving MiG-23MS is on show in its original aggressor colours. Only the pilot name was deleted and the nose cone replaced with a new one on Number 39. All the colours are original for 4477 test squadron operation! Few 23BN also served.
Interesting to read in the book how different spare parts were acquired from states operating MiG’s including East Europe during Cold War!!!
This video is only the start, there is more to follow!
Osoba, která zveřejňuje toto video, je autorem knihy Red Eagles o MiG's v USA, 4477. zkušební letky. Je to fantastická kniha od Steve Davies !!!
Počáteční MiG-21F-13 byly z Indonésie. Jednalo se o velmi ranou produkci 21F-13! Můžete se podívat na jednu z nich zde v Evropě. Bruselské muzeum obdrželo jedno z USA, bývalá letadla Tonopah! Byl to bývalý indonéský F 2157, továrna č.74212107 a sloužil v USA jako 77.
MiG-23MS dorazil v listopadu 1980. Jeden přežívající MiG-23MS je vystaven ve svých původních barvách agresora. Byl odstraněn pouze název pilota a nosní kužel byl nahrazen novým číslem na čísle 39. Všechny barvy jsou originální pro provoz 4477 zkušebních letek! Jen 23BN také sloužilo.
Zajímavé je v knize přečíst, jak byly různé náhradní díly získány od států provozujících MiG včetně východní Evropy během studené války !!!
Toto video je pouze začátek, je toho ještě co sledovat!
At the end of Constant Peg operations 4477 had in all 9 MiG-23's of MS and BN version. There are at least 2 confirmed BN aircraft. At least 2 MiG-23's were lost. There were more than a dozen MiG-21F-13 of both Russian and Chinese origin.
Na konci operací s Constant Peg mělo 4477 ve všech 9 MiG-23 verzích MS a BN. Existují nejméně 2 potvrzená letadla BN. Byly ztraceny nejméně 2 MiG-23. Bylo zde více než tucet MiG-21F-13 ruského i čínského původu.