Ono to s tim podvozkem az tak jednoduchy neni. To co jsi dal je podvozek pouzivany pro cisterny. Valniky meli podvozek konstruovany jinak s ohledem na rovnou loznou plochu kam nesmeli zasahovat podbehy pro kola. Ovsem pokud budes stavet pouze tu cisternu, tak to mas snadne.
Ono to tak na první pohled vypadá, ale je to úplně jiná konstrukce. Sám jsem to řešil, když jsem hledal podklady na stavbu přívěsu. výsledky té diskouze najdeš tady: viewtopic.php?f=2&t=124990&start=15. Cisternový podvozek má spojené nápravy vnitřní konstrukcí a zatáčení je přenášeno ze spojovací oje pomocí táhel na přední kola jako je to u automobilu. Valníky mají nápravy spojené pouze s konstrukcí, která zároveň nese ložnou plochu a zatáčení je vyřešeno točnou na které se otáčí celá přední náprava. Tady k tomu tvému podvozku možná najdeš manuál: http://wh-versand.de/WHV_Artikel_DV.html#2069242