Jak už jsem Ti psal na FB. Neskutečná nádhera. Fakt parádní od povrchovky (kterou fakt obdivuju) přes karbony, který se mi taky moc líbí (nejvíc se mi na nich líbí to, že tam není poznat šev mezi díly - jestli tam vůbec je) po interiér a detaily v něm. Díky za zpříjemnění dne. A to ani nezmiňuju čistotu stavby. Ta je.... úžasná.
Hanzi, ani se nedivím tý neúčasti na mistráku, když se tam porovnává neporovnatelný, navíc podle pravidel na techniku. Plus jsem slyšel, že je zase povinnost bejt registrovanej na svazu, ne že to šlo pár let na divokou kartu, tak se mi tam model dávat nechce. Pro mě osobně má potom ocenění v našlapaný hobby kategorii daleko větší váhu, než případně z mistrovství. Co se týče soutěží a GT-cupu, už dopředu jsem předesílal, že moje účast bude sporadická. Nejdřív pojedu asi až do Hradce.
Majkle, kdyby jen sání
Shifty, všechno je napevno přilepený, nejde to zavřít
Jendo, Porsche to není, pravda. Nicméně bych to neviděl jako nedostatek
Pre mna, rovnako nie fanusika Ferrari, jeden z podarenych kuskov ich stajne. Praca nadherna Marek, zostava len dufat, ze sa mi podari si obzriet model niekedy aj nazivo.