Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 1889 • Stránka 68 z 126 • 1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 126
  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod jpeky » 24 dub 2018, 11:23

Toho by som sa nebal. Masina ide do finale. Zacnu vyrabat pre seba a urcite prejavy zaujem cina.
Ind je nespolahlivy partner ten nakupuje od kazdeho podla toho co od koho potrebuje.
Mozno sa rusom aj ulavi ked sa zbavia v tejto faze inda.
Hotovo : viewtopic.php?f=6&t=31449
viewtopic.php?f=6&t=33753

viewtopic.php?f=6&t=35837
viewtopic.php?f=6&t=41469
Uživatelský avatar
jpeky
 
Příspěvky: 475
Registrován: 10 pro 2008, 16:26
Bydliště: Žilina
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod David Lengyel » 24 dub 2018, 11:26

To je docela zajímavá teorie. Háček je v tom, že Ind do celého projektu sypal finance a neměl možnost ovlivnit vývoj. To teď skončilo, takže Rus je v tom sám a bude mít patrně velké potíže vyrobit i těch 12 objednaných kusů pro VVS. Tohle už ale poměrů znalí analytici z Ruska říkali v roce 2006, kdy prezident nařídil vytvořit koncern všech ruských výrobců letadel s nekompetentním vedením v čele. Uvidíme, jak se s tím program vypořádá.
Rozestavěno
1/48 Antologie VFC-111
1/24 Honda NSX Type-R
1/72 Letov Š.328v

Dokončeno
1/48 Douglas A-1H Skyraider (VNAF)
1/48 Aero L-29 Delfín (VVS)
1/48 Douglas A-4E Skyhawk (VC-5)
Uživatelský avatar
David Lengyel
 
Příspěvky: 2959
Registrován: 14 bře 2014, 09:45
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod Milos984 » 24 dub 2018, 11:28

Ak to správne chápem tak sa pôjde dalej bez Indie, s tým, že až s toho niečo bude tak sa India môže znova pripojiť, resp. kúpiť stroje kde bude dokončený vývoj. Teda miesto Indického FGFA to bude (ak to bude) niečo v štýle Su-57KI (Komerčeskyy, Indiysky) možno aj z licenčnou produkciou v indií.
---
V prípade Ruska to zrejme dokončia vo vlastnej réžií, s tým, že budú lietať už existujúce prototypy a stroje 0-tej série a k tomu jedna (operational-evaluation) Eskadrila s tuctom strojov objednaných podla aktuálneho Štátneho výzbrojového plánu do roku 2025(2027). Po tomto roku by už mal byť vývoj kompletný a môže sa začať veľkosériová produkcia. Ale môže sa stať že Šojgu vydupe viac peňazí a všetko bude aj skôr.
ADDENDA:
jpeky píše:...Zacnu vyrabat pre seba a urcite prejavy zaujem cina.
...
Neviem prečo by mala prejaviť záujem Čína, má vlastný program J-20 a J-31. Tie samo o sebe môžno nie su až tak TOP, ale pre číňanou by nejaké séria Su-57 slúžila aj tak len na okopčenie všetkého čo sa dá a na získanie skúseností. Aj tie Su-35-ťky aby neskončili ako Su-27/30, okopírované.
https://www.helion.co.uk/military-histo ... 87c52bda19
Milos984
 
Příspěvky: 211
Registrován: 13 dub 2016, 11:07
Bydliště: ccedeer
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod Peter Frišlovič » 24 dub 2018, 21:15

Příprava Su-57 na přehlídku vítězství

http://dopice.sk/lkX :foto:
Peter Frišlovič
 
Příspěvky: 3031
Registrován: 22 čer 2007, 05:05
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod kalimero » 25 dub 2018, 07:11

Vzhledem k novému pokusu Indie pořídit si 110 nových "dvojmotorových" stíhaček, bylo jasné, že na ně někde musejí ušetřit.
Podmínka Indie na domácí výrobu není pro většinu výrobců přijatelná, kromě Migu. Takže v konečné fázi Indové stejně koupí ruské Migy-35 a v dalším kole Su-57.
Čína totiž zavádí Chengdu J-20 do bojové služby a Indie nemá čím odpovědět.
Každý máme svoje priority.
Někdo tunel Blanka za 37 mld.
Někdo nový atomový ledoborec Arktika za 23,5 mld.(1,16 mld dol.)
Někdo žvaní.
kalimero
 
Příspěvky: 299
Registrován: 02 úno 2018, 09:03
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod Martinicky Vladimir » 25 dub 2018, 09:50

Kalimero, presne tak! Cikani z prednej Azie stupnovali poziadavky na rusov v podobe transferu technologii, a vetsiho podielu na vyrobe FGFA. Indom stejne dochadzaju zdroje na obranu, tak skrtaju...
Martinicky Vladimir
 
Příspěvky: 9118
Registrován: 02 kvě 2007, 09:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod predar » 25 dub 2018, 20:59

Testuje sa aj oblek a helma na Su-57...
t-50_suit_002.jpg

Uživatelský avatar
predar
 
Příspěvky: 922
Registrován: 11 črc 2011, 14:26
Bydliště: Prešov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod jpeky » 28 dub 2018, 06:04

:P
Přílohy
9D01C03C-909F-4601-903D-95E68907D087.jpeg
C3FD028A-B289-4304-9B9B-7817F14DF2B5.jpeg
E4ECB0CE-C3B6-4082-83A7-AFCF288AB051.jpeg
FA932FFF-7B7D-4AA4-BC50-CDDD6DF7C9D0.jpeg
Hotovo : viewtopic.php?f=6&t=31449
viewtopic.php?f=6&t=33753

viewtopic.php?f=6&t=35837
viewtopic.php?f=6&t=41469
Uživatelský avatar
jpeky
 
Příspěvky: 475
Registrován: 10 pro 2008, 16:26
Bydliště: Žilina
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod jpeky » 28 dub 2018, 06:05

:P
Přílohy
8B590D5E-B359-46E7-BB23-C941026995E7.jpeg
Hotovo : viewtopic.php?f=6&t=31449
viewtopic.php?f=6&t=33753

viewtopic.php?f=6&t=35837
viewtopic.php?f=6&t=41469
Uživatelský avatar
jpeky
 
Příspěvky: 475
Registrován: 10 pro 2008, 16:26
Bydliště: Žilina
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod Martinicky Vladimir » 28 dub 2018, 07:35

jpeky, paradne zabery! Kde si to "vystrachal"? Nemozem si pomoct, ale na tu "rusku digicamo" si neviem zvyknut... :?
Martinicky Vladimir
 
Příspěvky: 9118
Registrován: 02 kvě 2007, 09:33
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod 66misos » 10 kvě 2018, 12:02

Celkom zaujimavy clanok "No, The Su-57 Isn't 'Junk:' Six Features We like On Russia's New Fighter" http://www.thedrive.com/the-war-zone/20434/no-the-su-57-isnt-junk-six-features-we-like-on-russias-new-fighter
Obrázek
Uživatelský avatar
66misos
 
Příspěvky: 2553
Registrován: 04 bře 2014, 22:04
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod sobi » 10 kvě 2018, 23:04

jj, zaver toho clanku presne vystihuje situaci: F-22 to tedy neni, ale v ramci moznosti je to solidni éro.
Na stole: 1:35 SD-100 Dragon
2020 1:32 Caudron C.714 Fin, SH 1:32 Fiat G-50.II Fin, Special Hobby
2019: 1:35 ACV Dorchester Alenka, SKP Model
2018: 1:35 ČSR Panther, Dragon
Uživatelský avatar
sobi
 
Příspěvky: 2330
Registrován: 27 říj 2007, 13:17
Bydliště: LV-426
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod Milos984 » 11 kvě 2018, 08:45

https://www.facebook.com/vadim.lukashev ... 6230290408
Взгляд со стороны, от бывшего потенциального партнера и/или заказчика.
По сути это подтверждение уже известного: наш Су-57 (Т-50), как и его предшественники семейства Су-27, действительно является более маневренным самолетом, возможно - самым маневренным в мире (с новыми двигателями). Но в современном воздушном бою, ведущемся на средних (10-15-25 километров) и дальних (50-300 километров) дистанциях сверхманевренность - мертвому припарка. В концепции истребителя пятого поколения на первый план выходят сверхзвуковая крейсерская скорость, малая заметность и качество оружия (бортовая РЛС + ракеты + электронные мозги + полное комплексирование всех систем в единый иерархический автоматический комплекс вооружения, решающий все задача боевого применения, от боевой эффективности до боевой живучести). Маневренность, которой мы так кичимся и которая столь эффектно смотрится на разных авиашоу в выступлениях штучных летчиков-асов и пилотажных групп, в современном воздушном бою полезна так же, как во время морского сражения - кортик морскому офицеру на подводной лодке.
И обратите внимание - это не заявления для пиара или пропаганды - это соинвестор реально считает результативность отдачи на свои затраты. И приходит к выводу, что участие в проекте для него убыточно по критерию "стоимость/эффективность"

A view from the side, from a former potential partner and / or customer.
In fact, this confirmation is already known: our Su-57 (T-50), like its predecessors of the Su-27 family, is indeed a more maneuverable aircraft, perhaps the most maneuverable in the world (with new engines). But in a modern air battle, conducted at medium (10-15-25 kilometers) and distant (50-300 kilometers) distances, super maneuverability - dead poultice. In the concept of a fifth-generation fighter, supersonic cruising speed, low visibility and gun quality (on-board radars + rockets + electronic brains + complete integration of all systems into a single hierarchical automatic armament complex that solves the entire combat mission problem, from combat effectiveness to combat survivability ). Maneuverability, which we are so keen on and which looks so spectacularly at different air shows in the speeches of individual pilots-aces and aerobatic teams, in modern air combat is as useful as during a sea battle - a dirk to a naval officer on a submarine.
And pay attention - these are not statements for PR or propaganda - this co-investor really considers the effectiveness of the return on his costs. And comes to the conclusion that participation in the project for him is unprofitable by the criterion of "cost / effectiveness"
https://42.tut.by/585798
---
https://www.facebook.com/vadim.lukashev ... 3051820059
"...авиаэксперт, бывший конструктор ОКБ «Сухой» Вадим Лукашевич в эфире НСН предположил, что собранные образцы Су-57 действительно могут не соответствовать техническому заданию.
«Надо понимать, что самолёт ещё сырой. Вряд ли те пять образцов, которые летают, на сегодняшний момент отвечают требованиям, заложенным техническим заданием заказчика. Самолёт должен пройти ещё длительный путь, пока он получит штатный двигатель, электронное оборудование, вооружение и так далее», - заявил НСН бывший конструктор.
...
] :arrow: http://nsn.fm/army-and-weapons/aviaeksp ... -ssha.html
Vadim Lukashevich
23 apríl, 12:30 ·
"... the air expert, the former designer of the OKB" Sukhoi "Vadim Lukashevich on the air of the NSO suggested that the existing Su-57´s really may not meet the technical requirements.
"We must understand that the plane is still "fresh". It is unlikely that the five samples that fly, at the moment meet the requirements laid down by the technical task of the customer. The plane must go a long way until it gets a full-time engine, electronic equipment, weapons and so on, "the former designer told NNS.
However, for certain it will be known, according to the expert, only after the removal of the neck "top secret" with these characteristics. As Vadim Lukashevich specified, India was very disappointed with Russian equipment.
"The India´s are trying to get out from our aviation and technical cooperation under this pretext. They have very serious problems with already delivered aircraft. This is revealed at the beginning of operation very much. In Su-30, which are delivered to India, (there were) problems with the main power frames (the transverse edge of the ship - NSN): the frame of the center section has serious cracks, which is bad for the aircraft. This applies to the MiG-29. The Hindus are rather disappointed in us. For all the programs with which they were tied with us, they did not get what they wanted. We have unequal cooperation with them. We create a technique for them, and they act more like financial donors. If you just pay, then it's easier to take a quality product and to be content with it, "the air expert believes.
According to Vadim Lukashevich, if the Indians really refuse to buy Russian equipment, they will leave for the United States.
"To date, the two main trendsetters in fighter aircraft: we and the Americans. Naturally, any walk from us is an approach to the Americans. They also have problems with the F-35, there also is a mismatch of characteristics. Nevertheless, the Hindus prefer the Americans, because there the quality of assembly is different, the technology is of a higher level, "Lukashevich concluded on air.
But he rejoiced Magomed Tolboyev, on the verge of refuting what he said: "... Hero of the Russian Federation, Honored Test Pilot of the Russian Federation, Major General in reserve Magomed Tolboyev on air of the NSN denied India's claims to Russian military aircraft. all over the world is considered a model of world standards for service life, resources, simplicity of service, cheapness. ""
https://www.facebook.com/vadim.lukashev ... 3051820059[/]

---
[]...
We don't know the exact quality and level of integration of the Su-57's sensors and mission systems, but on paper at least, no, the Su-57 isn't 'junk' at all.
...[/]
V poriadku, beriem na vedomie.
https://www.helion.co.uk/military-histo ... 87c52bda19
Milos984
 
Příspěvky: 211
Registrován: 13 dub 2016, 11:07
Bydliště: ccedeer
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod David Lengyel » 11 kvě 2018, 09:44

To se tady bude líbit :)
Rozestavěno
1/48 Antologie VFC-111
1/24 Honda NSX Type-R
1/72 Letov Š.328v

Dokončeno
1/48 Douglas A-1H Skyraider (VNAF)
1/48 Aero L-29 Delfín (VVS)
1/48 Douglas A-4E Skyhawk (VC-5)
Uživatelský avatar
David Lengyel
 
Příspěvky: 2959
Registrován: 14 bře 2014, 09:45
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Suchoj T-50 prvy vzlet.. teď už Su-57

Příspěvekod jpeky » 14 kvě 2018, 17:26

Trochu tej propagandy ... :grin: :grin: na ktoru vraj podla propagandy nemaju prachy
Přílohy
0AF9EADE-C703-4879-9777-8E647326ED4F.jpeg
FB234C79-A10B-4598-BAD3-0535CDE37E59.jpeg
Hotovo : viewtopic.php?f=6&t=31449
viewtopic.php?f=6&t=33753

viewtopic.php?f=6&t=35837
viewtopic.php?f=6&t=41469
Uživatelský avatar
jpeky
 
Příspěvky: 475
Registrován: 10 pro 2008, 16:26
Bydliště: Žilina
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 1889 • Stránka 68 z 126 • 1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 126

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY