Na řadě je Barkerův Camel B6313, nejúspěšnější jednotlivý exemplář stíhacího letounu první světové války, a to ve finální podobě z podzimu 1918:
Při podrobnějším studiu jsem dospěl do stádia: "No do pr....., to jsem si zase něco vybral."
Tenhle Camel měl totiž nejen odstraněnou většinu kapotáže před kokpitem, ale také odstraněnou většinu potahu z centroplánu...
Což znamená, že do kokpitu bude hooodně vidět, což v kombinaci s vyklenutými boky za krytem motoru, dost komplikovanou vnitřní konstrukcí a navíc rozhraním hliník - dřevo - plátno vytváří velice zajímavou kombinaci, která mi nejspíš přivodí velkou spoustu bezesných nocí při vymýšlení, jak to k..va všechno vyrobit.
Zatím přemýšlím o vakuformovaných polovinách brupu, do kterých bych zkusil zeshora zasunout vnitřek kokpitu. Pokud někoho napadne lepší metoda, předem díky za rady.