Ať gůglim, jak gůglim, tak jsem našel jen 3 obrázky. Ten co je tady, další stejný pohled, jen jiné kamufláže a jeden ze předu, ale malé rozlišení... Takže mi asi nezbyde nic jiného než tužka a papír... Pohled ze předu a z boku bych nějak zplácal, ale zezadu to bude čistá fantazie... Škoda doufal jsem že se tady najde nějaký odborník...
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší
Sláva, sláva, sláva, děd nám radu dává!!! Po dlouhém pátrání, kdy jsem stáhl jen pár obrázků, všechny víceméně ze stejného úhlu pohledu, jsem narazil na tyto stránky: https://www.stlfinder.com/ a tam světe div se byly (po registraci) volně stáhnutelné 3D modely v .stl - formát pro 3D tiskárny. A bylo jich dokonce několik. Takže jsem to stáhl. K tomu jsem sosl STL to DXF converter, abych na tom mohl něco dělat. STLka se pro vystřihovánky ani kloudné modelování nehodí. Nejlepší podklad je dxf, nebo dwg.Aspoň teda pro mně. Takže, až se mi umoudří můj počítač na kterém mám modelovací soft, tak se na ty potvůrky vrhnu...Tohle píšu z manželčina kompu, který je jen na filmy a surfování na netu. Takže závěrem: "Co si neuděláš sám to nemáš!" ...dlouholetý ženáč
Přílohy
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší
Tak se mi na chvíli umoudřil komp a naběhl. Tak jsem hned zobrazil ty DXFka a hrůza hrůzoucí. Nikde žádný obrys jen spoooooousta čary všemi směry. V prvním kole vyhrál komp,ale já se nedám a vymodeluju to i kdybych měl jet jen podle těch pár fotek,které mám!!!
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší
SLÁVA Přesvědčil jsem svůj komp aby fungoval a navíc se mi do něj podařilo nainstalovat Blendera - předtím mi nikdy nechtěl jet. Takže boj s STLkou může začít!!!
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší
Boj s formátem STL zatím prohrávám. 3D konvertor co mám sice umí mraky formátů ale 3ds se mu nějak nedaří. Do DXF to umí taky, ale nekorektně, vynechává tam cca 1/3 ploch, takže se s tím nedá dělat. Zkusil jsem jiný konvertor který uměl 3DS. Převedl to korektně, jenže v Cadu pořád dokolečka vykresloval hrany, takže zase nic. Nakonec se mi podařilo najít konvertor, který konečně správně převedl STL do DXF. Jen je hrůza s tou STLkou dělat. Spousta zbytečných hran, které jen překážejí a matou.No a když už konečně vše fungovalo, tak tchán vyrazil pojistky, z monitoru se zakouřilo a bylo po ptákách. A když jsem uloupil monitor manželce, tak ani komp nechtěl najet, takže další Jobovka... Tenhle projekt mi přijde jako prokletý. Nic nefunguje jak by mělo. Ale já to dodělám!!! I když jsem si paradoxně vybral asi jednoho z nejsložitějších Mechů, co se tvaru a různě zkosených ploch týče.
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší
Takže ať tu jen planě nekecám zde je první progres. První fotka je původní STLko. Druhý obrázek je po několika hodinách nadávání a klení.Ještě dodělat rubovou stranu.
Přílohy
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší
Další malý postup. Rozdělaná pánev. Červené je původní STLko, jiné barvy už přemodelované objekty, se kterými se dá rozumně pracovat. Ať už v "Pepakurovi", nebo jen ručně rozkádat plochy objektů. A byť to vypadá, že pokračuju hlemýždím tempem, tak je v tom spousta hodin práce.
Přílohy
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší
Takže konečně vítězství Pánev Locusta domodelována. byla to fuška vyznat se někdy v té změti zbytečných hran - tam kde je teď jedno těleso, které jde rozložit do plochy, bylo 30 trojůhelníků. 2 obrázky hotové pánve a 1 původního zdroje - ten červený.
Zároveň, pokud by někdo měl zájem o ten model a zvládne si to rozložit, třeba v Pepakurovi, klidně ho pošlu.
Přílohy
Nejsem takový idiot jak vypadám! Ve skutečnosti je to ještě horší