konečně se mi povedlo nedávno dokončit dlouho rozdělaný Henkel 111/ H22 od Revellu v měřítku 1/48. Byla to docela fuška, ale je to po kupě. Nevím jak je to historicky s formama, ale trup nesedí. Půlky mají rozdílné zakřivení a při přiložení k sobě byl rozdíl cca 1 mm, tedy na horní a dolní části 0,5 mm. Takže jsem brousil brousil a brousil. Podvozkové šachty nesedí a nesedí. Tam byly spáry 1-1,5 mm. Tmelit, brousit, tmelit a brousit. Takže jsem přišel i o dost detailů v šachtách. Dále stopy po vyhazovačích.... Kryty podvozků mám vybroušené do hladka, protože jsem o detaily přišel. Kokpit je docela detailní a po nabarvení vypadá dobře a sedí také dobře. Čirý kryt kabiny se musí k plastu dotmelit, nesedí a opět.... nesedí. Samostatnou kapitolou jsou motory. Ty usadit do otvorů v nějaké rovině je na dlouho... Spáry přes 1 mm. Tolik Otčenášů jsem ještě nenamodlil......


Barvení. Na kabině jsem to přehnal se surfracerem a ten mi zatekl pod masky. Leštil jsem to, ale do čira se mi to nepovedlo. Po preshadingu jsem poprvé na modelu odzkoušel Gunze a jsem z nich nadšen. Z nějakého důvodu se mi po odmaskování odtrhla na několika místech barva... Asi jsem někde udělal chybu. Oprava jednoduchá, barvy jsou perfektní a nic nebylo vidět. Takže jsem nastříkal flíčky. Velké... Takže jsem je opět přestříkával a zmenšoval. Přestříkal jsem model lesklým lakem od Gunze (spray). Dekály mi na některých místech vystouply. Špatně jsem je asi usadil... na vrtulích je to vidět nejvíce.... Žádné vylepšování mimo kulometů jsem nedělal. Podložka je ze sádry. Nic extra, ale dotáhl jsem to do konce a ve vitríně nevypadá špatně. Z blízka jsou chyby vidět....