Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Fw 190A-2,3,4,5 (1/48, eduard)

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 167 • Stránka 4 z 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12
  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Vl.Šulc » 27 zář 2017, 14:23

To se stihne na beton (:) Na Vánoce (:)
Uživatelský avatar
Vl.Šulc
 
Příspěvky: 11857
Registrován: 24 čer 2015, 14:42
Bydliště: Litvinov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Chmell » 29 zář 2017, 10:05

Moc vám všem děkuji za reakce. Vážím si jich a jsem rád, že má práce někomu pomůže.
Snažím se fotit a psát o tom co na modelu najdu a upozornit tak případné stavitele na co si dát při stavbě pozor.

Závěr:
Firma eduard na svém stánku představila dva krásně postavené modely a polyuretanové doplňky.
A v neposlední řadě jsem nezapomenul na model pana Malého :wink:
Přílohy
IMG_6233 kopie.jpg
IMG_6231 kopie.jpg
IMG_6232 kopie.jpg
IMG_6222 kopie.jpg
Petr "Chmell" Chmelík
Chmell Scale Models na Facebooku / KPM Plzeň / KPM Plzeň na Facebooku / PilsenKIT na Facebooku
Uživatelský avatar
Chmell
 
Příspěvky: 4116
Registrován: 30 kvě 2005, 05:40
Bydliště: Plzeň
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Chmell » 04 říj 2017, 12:09

Ještě opráším toto téma s dotazem na kryty hlavního podvozku.
Jaký byl systém zavírání menších krytů?
Až do teď jsem si myslel, že kolo zatlačilo na vzpěru a tím se kryt zavřel. Stejně to má Jak-3.
Ale na videu je vidět jak je kryt zavřený.
Je to tedy stejné jako u P-51D Mustang?
Tedy v závislosti na tlaku v hydraulickém systému?

A video:
https://youtu.be/qayREUJe65w
Petr "Chmell" Chmelík
Chmell Scale Models na Facebooku / KPM Plzeň / KPM Plzeň na Facebooku / PilsenKIT na Facebooku
Uživatelský avatar
Chmell
 
Příspěvky: 4116
Registrován: 30 kvě 2005, 05:40
Bydliště: Plzeň
  • WWW
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Jirkun » 04 říj 2017, 12:34

Už se to tady probíralo. Zavírání s vysunutým podvozkem bylo přes lanka ovládané podvozkovou nohou. Zavírání se sklopenou nohou pak tím podvozkovým kolem. Často ten lankostroj oddělali a kryty zůstaly otevřené i s vysunutou nohou. Krom toho jedna noha vysunovala ještě lankem zadní ostruhové kolečko.
Uživatelský avatar
Jirkun
 
Příspěvky: 1930
Registrován: 30 lis 2009, 09:31
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod vranjir » 04 říj 2017, 12:41

JJ, je možná libovolná kombinace :-)
Přílohy
6039759936_ed5d263263_b.jpg
Hotovo 2021:
Fw-190A-6, Special Hobby 1:48
Reggiane Re.2000 1. serie, Special Hobby 1:48
Reggiane Re.2005, Special Hobby 1:48
F8F-1 Bearcat, HobbyBoss 1:48
Hotovo 2020:
Bf-109G-10/U4 Eduard 1:48
vranjir
 
Příspěvky: 260
Registrován: 16 led 2007, 21:41
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod pufo » 04 říj 2017, 13:05

190 schema podvozok.jpg

190.jpg

zdroj: Fw190A-2 bis A-6 Flugzeug Handbuch Teil 2 Fahrwerk, 1943, str. 13,14
Tomáš Průša
Uživatelský avatar
pufo
 
Příspěvky: 4461
Registrován: 16 čer 2009, 18:41
Bydliště: Humenné
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Horrido » 05 říj 2017, 19:59

Teď jsem si všiml, že tahle A-4 má regulované chladící klapky místo na A-4 mnohem více běžných otvorů. Škoda, dost to omezuje výběr atraktivních kamufláží.
"Pokud přijmeme zásadu demokracie, že pitomec má stejnou cenu jako nadaný člověk, je třeba zajít o krok dále a připustit, že dva pitomci jsou lepší než jeden nadaný člověk.„ Leó Szilárd
Uživatelský avatar
Horrido
 
Příspěvky: 1042
Registrován: 09 říj 2007, 18:55
Bydliště: Lundenburg
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Vl.Šulc » 06 říj 2017, 17:14

Horrido píše:Teď jsem si všiml, že tahle A-4 má regulované chladící klapky místo na A-4 mnohem více běžných otvorů. Škoda, dost to omezuje výběr atraktivních kamufláží.


Štěrbiny nebyly mnohem více běžné. Bylo to tak fifty fifty.
Uživatelský avatar
Vl.Šulc
 
Příspěvky: 11857
Registrován: 24 čer 2015, 14:42
Bydliště: Litvinov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod rsuchan » 07 říj 2017, 11:38

A nešlo by vydať tú časť v plechu ako doplnok? To by mohlo byť veľmi jednoduché riešenie.
Rado Sucháň 50 rokov

«Never in the field of human conflict was so much owed, by so many, to so few»

Dokončené: SBD-3 Dauntless ; Mil Mi-1 ; F-16C Fighting Falcon ; Hawker Sea Hawk ; Supermarine Spitfire Mk.IX
Uživatelský avatar
rsuchan
 
Příspěvky: 2977
Registrován: 29 pro 2004, 13:56
Bydliště: Nitra
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Marcel Drgon » 08 říj 2017, 11:30

Potvrdzujem fittest, stavia sa bez tmelu a je naozaj nadherný. Problemy avizovane na Nymbecu som nemal ani ja. Mam pocit, ze v kratkych Antonoch Eduard zosadil Hasegawu z trónu.

Inak, jedna otazka, kedy a preco sa zmenili na Antonoch kridelka? Nejako sa neviem dopatrat a uz si to nepamatam.
Uživatelský avatar
Marcel Drgon
 
Příspěvky: 409
Registrován: 12 zář 2008, 12:20
Bydliště: Bratislava
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod alf » 08 říj 2017, 12:27

A4 měl stará křidéla (10 žeber) A5 nová (23 žeber). Proč to udělali netuším, asi měli moc žeber :lol: .
Nejlepší na právě dokončeném modelu je to, že můžete s klidným svědomím vtrhnout do kitníku a vybrat si další.
Uživatelský avatar
alf
 
Příspěvky: 5064
Registrován: 24 říj 2005, 18:59
Bydliště: Trojanovice
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Miloš Völkl » 08 říj 2017, 12:46

Já bych měl jeden dotaz týkající se krytů hl. podvozku a tvaru šachty. Stavím PE882 (anglický kořistňák)a zcela jasně je vybavený kryty podvozku a šachtou z A8.
Když jsem hledal fotky, tak jsem zjistil, že mnoho A4 mělo stejný tvar šachty a kryty podvozku jako pozdější verze. Minimálně odtraněná vnitřní dvířka. To je normální stav a nebo nějaká anomálie??
Přílohy
Plane-PE882.jpg
IMG_0838.jpg
Na stole: Mezek, P-51D Mustang, Fw 190A-4, Bf 109G-6
Uživatelský avatar
Miloš Völkl
 
Příspěvky: 9061
Registrován: 19 bře 2007, 12:13
Bydliště: Dolní Domaslavice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Vl.Šulc » 08 říj 2017, 16:21

Řekl bych, že to úplně anomálie nebyla. Ve stavebnici je na to i díl, je na rámečku A vedle těch tří vnitřků podvozkových šachet. V návodu není jeho použití ukázáno, bude to až v RC, ale jistě si s tím poradíte. Musí se uříznout příčka mezi šachtami a dolepit tam tento vyrovnávací kus.
Uživatelský avatar
Vl.Šulc
 
Příspěvky: 11857
Registrován: 24 čer 2015, 14:42
Bydliště: Litvinov
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod Miloš Völkl » 08 říj 2017, 16:41

Wau, odpověď přímo od pana vedoucího =D> . Děkuji, příslušný díl jsem objevil a už je zalepený v modelu. ;-I
Přílohy
7.jpg
Na stole: Mezek, P-51D Mustang, Fw 190A-4, Bf 109G-6
Uživatelský avatar
Miloš Völkl
 
Příspěvky: 9061
Registrován: 19 bře 2007, 12:13
Bydliště: Dolní Domaslavice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A-4 (1/48, eduard) – představení modelu / fit test

Příspěvekod vladstepanek » 08 říj 2017, 17:22

Anglický FW = Rassenschände!! [-X :angry:
vladstepanek
 
Příspěvky: 1099
Registrován: 08 srp 2008, 14:25
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 167 • Stránka 4 z 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY