Tak nastal čas pokračovat v práci na už doma dost dlouho se válející migyně. Znáte to, člověk domů donese celej natěšenej novou krabici a nedokáže odolat potřebě hned do toho rejpnout skalpelem... Tento mig bude vlastně už dvanáctý kousek z celé hromady migů-29, co jsem měl možnost stavět. Všechny ostatní skončily nakonec v cizích vitrínkách, první z mých čtyřech 1/48 academek pak v dávnověku dokonce ve VHU Kbely u Míry Khola. Tuhle 7702 od GWH bych už chtěl mít doma napořád, ve vzhledu mého zatím posledního hotového modelu dvacetdevítky, viz tohle vlákno viewtopic.php?f=1&t=36263&start=285 ...
Začal jsem paradoxně motory, který je možný u GWH udělat sejmutý. Protože mám krásnou fotku přesně na 7702 jak s plnými podvěsy raket, tak s tygřími čechly, jeden motor půjde na výstavku před model. Na model samotný půjdou dát moc hezký trysky od North Staru. Nyní jsem tedy ve fázi dalšího odvětvování a přebrušování spojů u již dávno slepených motorů. Zatím tedy alespoň pár fotek, co vše potřebuju na stavbu miga:
1 ) GHW kit 9-12 early - je pro stavbu čs mašiny asi nejvhodnější. Co vím, jako jediný z gwh řady obsahuje všechny rakety i závěsníky (r60, r73, r27). I když je samozřejmě možný použít u ostatních GWH 9-12 kitů R60 rakety od Plus modelu nebo Brassinu.
2 ) dekály z Eduard kitu plus pro jistotu dekály Propagteam, kdyby nastal nějaký nečekaný problém s dekály Made In Italy... Ty popisky od propagteamu jsou ale bohužel většinou moc velký - tak v 1/43, lepší je použít na některých panelech propagteam popisky z 1/72 aršíku.
3 ) ojátko Armory
4 ) trysky North Star
5 ) Rakety R60 od Edy, ale jen kvůli popiskám a červeným výstražným praporkům
6 ) lepty pro GWH kit od Edy, zejména věci na kabinu plus krycí dekly na vstupy a žábry
7 ) kovová pitotka od Masteru. Nutnost, ty plastový se hrozně rády lámou...
8 ) Brassin vozík plus raketnice B-8 co půjdou na výstavku před migynu
Na další fotce pak nějaká ta potřebná literatura. Zejména doporučuji krom věcí z Modeláře, HPM, Zlínku a 4+ zejména publikaci Lock-on Verlinden. Je v ní totiž primárně nafocená žatecká mašina z nějaké air show, kde je krom spousty detailů i krásně zdokumentováno, že poměrně často byly motorový vstupy zavřený pomocí ramp i na vypnutý mašině bez pilota. Bylo to prý častý opatření proti neukázněným divákům, co se rádi trefovali pivníma kelímkama do "díry"
Další pokračování, tentokrát už více stavěcí, zas někdy příště...