Teď jsem na tom koukal ráno při denním světle a nic opravovat nebudu.Normálním okem je to neviditelné.Přebrušovat to jen kvůli makru pro mne nemá smysl. Na ten SIG se taky těším.Doufám,že do té doby stihnu ještě toho Fiata BR.20
No tak s tou produkcí jsem byl přechválen.Nicméně obtisky jsou na místě,zalakováno,wash hotov.Teď jsem si hrál s patinou-očouzení za výfuky,nikde se mi nepodařilo dohledat šikovné foto,proto jsem to foukl odhadem.Chtěl jsem udělat odření na křídlech,tak jak jsem jej viděl na fotkách u některých strojů.Až sem dám fotky,tak můžete posoudit jak se mi to povedlo.Ovšem asi nejpodstatnější z toho příspěvku je:Re-2000 měla ny svém povrchu vypouklé nýty,takže má práce s nýtovacím kolečkem byla vcelku marná.Tohle vědět,tak jsem si zakoupil nýty od HGW a mohl to zkusit.Tak třeba příště .
Naposledy upravil Pelant Jirka dne 29 zář 2016, 18:00, celkově upraveno 1
Tak už mne tu máte zase.Tak něco málo fotek.Spodek-foto se nepovedlo,přefotím jindy.Finiš je na dohled,v téhle fázi dělám nejvíce chyb(křivě osazené podv.nohy,křivě nalepené příslušenství,špatně zamaskováno atd.).Musím se teď hodně hlídat,abych to nekazil.
Přílohy
Snaha po odřeném křídle-stále to není tak jak bych si představoval.
To víš že jo.Abych tam způsobil nějakému medailistovi z Telfordu či MR bolení hlavy studiem mého modelu . Ne ale vážně.Chtěl jsem udělat odření barvy především na nýtových řadách křídla v blízkosti trupu(jak jsem viděl na fotkách).Příště musím vymyslet něco jiného.Potíž je v tom,že tu patinu dělám tak málo,že mi trvá velmi dlouho než si vytvořím osvědčené metody.Většinu modelů moc neprasím a tak mi chybí zkušenosti.Pak většinou vcelku pěkný povrch tou patinou spíše zkazím.