Ti nějak nevím.. DB 605 : 1 325 kW (1 800 PS – 1 775 hp) při 2 800 ot/min. (vzletový výkon s přidáváním MW-50 do válců) 1 250 kW (1 700 PS – 1 675 hp) při 2 800 ot/min. ve 4 000 m (13,120 ft) pro maximální výkon s přidáváním MW-50 do válců. 895 kW (1 080 PS – 1 065 hp) při 2 300 ot/min. v 5 500 m (18 000 ft) pro nepřetržitý výkon Merlin 66: vzletový 1330 hp (991,8 kW) při 3000 ot/min. a plnicím tlaku +12 psi (abs. tlak 1841 hPa) bojový (2. převod kompresoru) 1625 hp (1211,8 kW) ve výšce 3810 m, při 3000 ot/min. a plnicím tlaku +18 psi (abs. tlak 2254 hPa)
Tak jasně, Merliny najdeš od 800 do 2000 koní, stejně jako mraky variant DB 605. Merlin 66 běhal ve Spitech ane v Mosquitech, pokud Wiki nelže. Je fakt, že já porovnával 110G-2 s Mosquitem B.Mk XVI, což Jirka nemá.
110G-2 Pohonné jednotky: 2× 12válcový, vidlicový, invertní motor DB 605B-1, každý o výkonu 1 085 kW, Maximální rychlost: 595 km/h
Moquito XVI Pohonná jednotka: 2× řadový motor Rolls-Royce Merlin 76/77, Výkon pohonné jednotky:1280 kW (1710 k), Maximální rychlost: 668 km/h
Ale spíš by to mělo být Mosquito VI a je otázka, co to má za motory jestli 21, 23, nebo 25, to máš pak výkon od 1300 do 1600 koníků.
Každopádně moc hezký . Kolipa má koníků DB 603? Ale zas aby to ten vůden vandr neroztrhalo. Edit: Tak teta wiki říká: DB 603N (prototyp s dvoustupňovým kompresorem, palivo C3) Maximální výkon 2 060 kW (2 800 HP) při 3 000 ot./min. na úrovni mořské hladiny Bojový výkon: 1 420 kW (1 930 HP) při 2 700 ot./min. na úrovni mořské hladiny