
Jinak bych měl na pana Šulce další rejpavej dotaz. V návodu k Royal Class B-534 uvádíte u markingu č. 9 (B-534.239) stříbrnej spodek horního křídla. Ve čtvrtce jste ji ale malovali se zeleným spodkem, což by odpovídalo i asi nejvíc uznávaný teorii pana Studeného, že ke změně nástřiku došlo od sériového čísla 205. Vedlo vás něco konkrétního k přepracování té kamufláže, nebo je to jenom šotek?
1:72: http://www.eduard.com/store/out/media/R0010.pdf , strana 21
1:48: http://www.eduard.com/store/out/media/8192.pdf , strana 11
Neptal bych se, kdyby mi ten model neležel na patláku a nebyl bych před usazením ostruhy, což je poslední moment pro rozhodnutí.

2017 / 1:72
Hurricane Mk.I late (konverze Fix), Gauntlet (AZ), B-534/III (Eda), B-534/I (RS), D-500 (Směr).
B-534/I (Eda).
Patlák:
B-534/I+II (Eda), Blenheim Mk.I (Fix), A-100 (KP)
Chráněnou dílnu už do domu ne!
Hurricane Mk.I late (konverze Fix), Gauntlet (AZ), B-534/III (Eda), B-534/I (RS), D-500 (Směr).
B-534/I (Eda).
Patlák:
B-534/I+II (Eda), Blenheim Mk.I (Fix), A-100 (KP)
Chráněnou dílnu už do domu ne!