Takže menši pokrok, začal som robiť trysky aby som mohol uzavrieť motor. Na motore bude originál tryska od tamiye, ktorá bude aj čistejšia a na model príde tryska aires, ktorá bude naopak viacej vypálená.
Měl bych jednu otázku. Jak uděláš to, aby v sacáku byly vidět lopatky turbíny, když ten díl použiješ na motor? Mám ten model zrovna na stole, prakticky se stejnými doplňky (resinová tryska) a teď nevím jak to udělat
Díky, mám ešte academku a tam sú dva motory, tak použijem odtiaľ. Ale asi by som to riešil upraveným výstupného dielu turbíny, keďže použiješ rezin. Stačí vybrúsiť stred do kužeľa a doplniť z plastu lopatky statora.
Pokračujeme. Rozhodol som sa použiť Aires prednú šachtu, aj keď bola na dĺžku kratšia a robená pre Academku, ale bola detailnejšia ako CMK. Šachta CMK je aj veľmi vysoká. Postup úpravy Airesu je zrejmý z fotiek. Po "natiahnutí" aires šachty, teraz upravujem mechanizmus sklápania podvozkovej nohy.