Tohle asi znáš, není tam zcela jednoznačná odpověď na Tvou otázku, ale ten tvar oněch šachet je tam dostatečně patrný- nepředpokládám, že by jej nějak upravovali kvůli lyž. podvozku. http://mig3.sovietwarplanes.com/i15/i-1 ... inting.htm
Ahoj, ty lyže nebyly přímo připojeny na osu kola (v ose kolmé k ose trupu), ale už pod úhlem a pomocí přídavného předního "táhla" bylo eliminováno pootočení.
Přílohy
Naposledy upravil Josef Maier dne 23 bře 2016, 19:19, celkově upraveno 1
Měl jsem za to že zakrytá díra pro kolo i ty výřezy byla Finská úprava.Ale jak je vidět na první fotce kryty a výřezy měli i Rusové.Vlastně je to i na výkresu od J.Maiera. Ona byla čajka z vysunutýma lyžema asi docela líná a ty ďoury bez kola by bez zakrytí dělali asi taky pěknou neplechu.