Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto ‹ Kamiony a těžká technika ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Odeslat odpověď
Příspěvků: 190 • Stránka 8 z 13 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13
  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod koule84 » 05 lis 2015, 20:29

Danny, ten nárazník, blatníky a ten oplen je velká paráda [-o< =D> jen mně přijde, že ty uši na nárazníku nad světlama jsou nějaký velký, nebo se mi to zdá a ta modrá vypadá jako naše v práci :-D

Honza
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník :-D
Uživatelský avatar
koule84
 
Příspěvky: 2803
Registrován: 11 bře 2010, 14:18
Bydliště: Kladno
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod koule84 » 05 lis 2015, 20:35

Hodím jsem fotku našeho starýho auta, ale pokud to má 6x6 jinak, jako bych nic neřek :grin:
P1200625 - kopie.JPG

Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník :-D
Uživatelský avatar
koule84
 
Příspěvky: 2803
Registrován: 11 bře 2010, 14:18
Bydliště: Kladno
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 05 lis 2015, 20:39

Díky chlapi, jsem rád, že se líbí :-D

Co jsem přešel z prkýnka na modelářskou podložku a z odlamovacího nožíku na Proedge, doufal jsem, že se to snad někde projeví :grin:
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 06 lis 2015, 23:36

Honzo, díky: Nebý tebe, resp. tvého MANa, tak bych nesochal :-D

Ty uši jsou dobrý, ono to vypadá opticky, protože ta moje předloha je rok 2005 a ve srovnání s mladšími auty má ty uši posazený shora na nárazníku a ne odsazený jako´by v zákrytu, jako to máš ty na fotce. A jsou i tvarově takový bubliny kulatý.

MAN asi dělal v průběhu času i nejméně 2 typy ocelových nárazníků.
Ten modrý je moje předloha rok 2005 a ten šedý je rok 2006 - ty malé utopené uši jako u 2006-ky mají i TGS 2008-ky a dokonce i 2007 6x6 s Hydrodrivem. Přiznám se, že nevím, jestli s tím má vyšší stavba 6x6 co do činění, ale myslím si, že ne. Podle mě to dělal MAN do 2005 a pak přešli na jiný design.

D.
Přílohy
20150623_094131(0).jpg
PA094233.JPG
071020141601.jpg
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod bouvier » 07 lis 2015, 14:29

Kurňa toľko práce za tebou. Famózné. =D>
Uživatelský avatar
bouvier
 
Příspěvky: 3563
Registrován: 06 čer 2010, 11:53
Bydliště: Púchov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod lio01 » 07 lis 2015, 19:52

Nejak som sa tomuto vláknu nevenoval a teraz iba čumím. Je z toho riadna novostavba ako sa patrí. Ten podvozok sa ti podaril. Dúfam, že budeš aj naďalej pokračovať v takej kvalite. Libor
Rozpracované:
Volvo F12 6x4
Dokončené:
MAN TGX XXL 6x2, Scania 144L 4x2, Scania 142H 6x2, MB Actros 4160 SLT
Uživatelský avatar
lio01
 
Příspěvky: 831
Registrován: 31 pro 2008, 10:29
Bydliště: Humenné
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod koule84 » 07 lis 2015, 21:03

Danny, jsem rád, že jsem trošku pomohl k rozjetí tohodle auta, byla by to škoda, kdyby to mělo viset jen na kabině :-D s tím nárazníkem a ušima mně napadlo, že by to mohlo souviset se zaváděním tehdy nových motorů D20 a D26, ale nemám to ničím podložený, je to jen moje úvaha, každopádně se to hezky klube =D> [-o<
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník :-D
Uživatelský avatar
koule84
 
Příspěvky: 2803
Registrován: 11 bře 2010, 14:18
Bydliště: Kladno
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 07 lis 2015, 21:28

Díky za pochvalná slova chlapi :-D

bouvier: ...a ještě spoooousta práce přede mnou :-D

Libor: Snažím se, i když tak, jako ty s tvojí parádní 6x2-kou si s tím nehraju :-D Pravda, šásko bude zadeklované, takže ten spodek nijak moc neřeším a spíš se věnuju pohledovým detailům.

Honza: s tím nárazníkem to taky nemám nijak podložený, ale podle srovnání fotek v archivu podle ročníků aut mi to tak vychází. A Honzo, za Maníka jsem opravdu vděčnej, když jsem do kabiny poprvé kuchnul, měl jsem různý pocity :grin: Počítám, že si to v budoucnu zopáknu ještě na sklápěčce nebo mixu, Martin (Homer) mi sehnal 2 stavebnice TGA, takže matroš na další 2 přestavby ještě mám :grin:
Doufám, že trefím patinu - nějakej olej, bahýnko... ta to teprve oživí. Nebo zabije :-D
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod koule84 » 07 lis 2015, 22:08

Ještě jsem zapomněl říct, že naše starý auto je 2006 :-D jinak se na tvý další stavby těším, zase mi bude padat čelist :-D
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Říkají, že jsem odborník :-D
Uživatelský avatar
koule84
 
Příspěvky: 2803
Registrován: 11 bře 2010, 14:18
Bydliště: Kladno
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 07 lis 2015, 22:25

koule84 píše:Ještě jsem zapomněl říct, že naše starý auto je 2006 :-D jinak se na tvý další stavby těším, zase mi bude padat čelist :-D


Tipoval bych, že bude někde kolem tohohle ročníku.
Jinak, Honzo, v modelaření nejsem žádnej bourák, jen si občas umanu nějakou originální kravinu :grin: Jsou mezi vámi mnohem větší mistři oboru ;-I
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod awan07 » 08 lis 2015, 01:13

no, skromnost stranou =D> Tvoje práce taky patří k mým oblíbeným. Zatím je to paráda a čekám další fotky, kde to bude pokračovat ve stejném duchu.
Stavím pomalu,ale jistě
Uživatelský avatar
awan07
 
Příspěvky: 1698
Registrován: 14 lis 2008, 16:40
Bydliště: Ostrava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 11 led 2016, 18:26

Troška toho domácího patlání...

Jak jsem psal v úvodu stavby, pojal jsem to jako 10-letou soupravu, pracanta, který je denně v permanenci, a když je potřeba, jezdí opravdu po diferáky úvozem.
Takže nějaký ten šrám, boule, prasklý blatník,...by neměly být na škodu.

Propojovací hadice si budu muset střihnout ještě jednou, jelikož ten svazek je moc tlustej a nepoddajnej, takže navěšenej na laně pod kulatinou bude dělat trošku brajgl.
Koukám, že fotky utlumily červenou na klanicích (Revell Fire Red) a černá (TS-63 Nato Black) zase vypadá jako lesklá, ale v reálu je to příjemnější. Samožejmě to celé ještě přijde zaprášit, špetka bahna na kola a tak, takže i ta rez (fotky ji taky vytahují) se ještě trošku utlumí.
Ještě je na něm spousta práce, ale pořád mě to baví :-D

Budu rád za všechny kritické komentáře a názory, tohle je moje první patina, takže od mistrů oboru se opravdu rád přiučím. Bohužel airbrushem zatím nevládnu, takže to patlám tak nějak na koleně.

Dan
Přílohy
20160110_220811.jpg
20160110_220854.jpg
20160110_221348.jpg
20160110_220754.jpg
20160110_221455.jpg
20160111_174852.jpg
20160110_221307.jpg
20160110_221208.jpg
20160111_175039.jpg
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Danny333 » 11 led 2016, 18:31

Ještě pár fotek, podmínky na focení nic moc, tak snad to bude koukatelný :lol:
Přílohy
20160111_175724.jpg
20160110_221604.jpg
20160111_175630.jpg
20160110_221246.jpg
20160110_221215.jpg
20160110_221117.jpg
20160110_221048.jpg
20160110_221033.jpg
"Kdo CHCE, hledá ZPŮSOBY. Kdo NECHCE, hledá DŮVODY"

DOKONČENO:

Silocisterna FELDBINDER EUT 40.3
viewtopic.php?f=158&t=82355

Kolové rypadlo VOLVO EW 160C
viewtopic.php?f=158&t=78399

Návěsový podvalník GOLDHOFER STN-L 3-39/80 F2 Bau
viewtopic.php?f=158&t=73323
Uživatelský avatar
Danny333
 
Příspěvky: 305
Registrován: 14 led 2013, 15:10
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod Cába » 11 led 2016, 19:52

Já ti k tomu můžu napsat jen jedno....mě se to líbí moc a je zatím vidět ta spousta a spousta práce....co se týká komentů patiny,od toho tady jsou jiný fištróni..... :D
Uživatelský avatar
Cába
 
Příspěvky: 965
Registrován: 10 srp 2013, 19:31
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lesák MAN TGA 26.480 6x6 + EPSILON E250L

Příspěvekod nedlloyd » 11 led 2016, 20:58

No, jo, fištróni... Já zas někde něco napíšu a pak mě za to budou lidi půl roku popotahovat co jsem komu pohanil.

Patinovat takovouhle složitou a velkou věc je náročný a zdlouhavý a záleží jak se k tomu přistoupí. Bohužel, postavit klaďák čistej a jen napustit díly washem je...málo a nevypadalo by to dobře. na druhou stranu, tolik odřenin a všelijakých možnejch drobnejch věcí, který by se na tom daly naznačit chce zase praxi a trénovat a trénovat a trénovat Na hliníkový klanice by byl nejlepší lak na vlasy a hezky jemně a pomaloučku, aby byly ty odřeninky jemný a věrohodný. To co máš na fotkách je poměrně hrubý a zdá se mi, že vrstva té červené je docela hrubá, takže s tím loupáním je to asi docela problém. Určitě na tom budeš ještě pokračovat, ale na takhle tmavým podvozku je spousta příležitostí pro různej prach a spoustu efektů... Filtrovat a filtrovat, pak nějakej ten wash kolem detailů...
Hotovo: Mercedes SK 1838 Somat
Uživatelský avatar
nedlloyd
 
Příspěvky: 8895
Registrován: 08 lis 2006, 20:46
  • WWW
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 190 • Stránka 8 z 13 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13

Zpět na Rozestavěno

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY