Michal Švehla píše:Ještě připomínka k sadě motoru. (Tomáši nečti to...) Ony jsou tam totiž také rozměrové nedostatky. Díly Cowlingu jsou na průměr opět menší než by bylo žádoucí...

Ale než se k tomu dostanu, stavebnice se určitě smrskne.
Michal Švehla píše:Ještě připomínka k sadě motoru. (Tomáši nečti to...) Ony jsou tam totiž také rozměrové nedostatky. Díly Cowlingu jsou na průměr opět menší než by bylo žádoucí...
PetrB píše:Pane Sulci, mozna je to blbost, nicmene uvazovali jste i o uprave vyrobniho procesu, resp. prostredi pro odlevani a zrani odlitku? napr. nejaka klimatizace, pripadne nejake klimatizovane boxy, kde by odlitky zrali a pod.? Melo by neco takoveho efekt?
jarda malý píše:Vl. Šulc: když teď máte jako novinku kamuflážní masky na Hurricana Mk.I typ A, bude v budoucnu i typ B? díky
Vl.Šulc píše:Milan Švehla: proč na to nepřišli dřív...to je taková věčná otázka, odpověď neznám, většinou se na to krčí rameny. proč nepřišli technici od NASA na to, co dělají těsnící kroužky dřív, než vybouchl Challenger? Holt některý problém zůstane skrytý, dokud nespadne ho... do větráku. Jinak si myslím, že ty nepasující bočnice souvisí s těmi čely. V konstrukci do sebe díly pasují, na masteru také, pokud se v dalším procesu část dílů změní, už to nemůže pasovat. Tady evidentně došlo k tomu, že se nesmrskly všechny díly stejně.
Co se trysek týče, kolegové v Brassinárně se dušovali, že tryska je opravená a další produkce je OK, že mají trysky se správným rozměrem. Tak jestli chcete, pošlete si to na reklamaci.
Vl.Šulc píše:Mohli bychom je udělat, hodily by se do sérié, ale budou to děsní pidižvíci, obzvlášť v 1/72.
Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Espen, Google [Bot], Pavel Hronek a 7 návštevníků